Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Обслужване на клиенти

21 Януари 2022

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
763 0
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването на бизнеса Ви. Те Ви носят редовни приходи, като така Ви помагат да посрещнете...
14 Декември 2021

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
939 0
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо цените своите клиенти. И то не само от куртоазия или защото "така правят...
09 Декември 2021

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
1153 0
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате за редовни покупки, защото запазването на редовните клиенти изисква по-малко...
16 Юли 2021

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
980 0
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с потребители, с които не е лесно да се комуникира. Без значение от причината, поради която ги...
15 Юни 2021

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
2641 0
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да сте наясно какво иска, от какво се нуждае, какво го мотивира да поръча. А за да...
07 Май 2021

5 причини онлайн магазинът Ви да не генерира продажби

от Biznesidei.bg
763 0
Колкото и да са страхотни стоките Ви и да е добър маркетингът Ви, онлайн магазинът Ви пак може да не генерира достатъчно продажби. Особено ако продуктите Ви са...
11 Декември 2020

3 начина да подобрите клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
793 0
Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали клиенти, които веднъж са купували от Вас, ще повторят покупката си. Как обаче да...
20 Декември 2019

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
3603 0
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно предимство - можете да го убедите лично, че продуктите и услугите Ви си струват....
05 Юни 2018

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
13119 0
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни или не толкова, не можете да си позволите да ги загубите. На какво обаче се дължи...
06 Февруари 2018

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
8379 0
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на изгодна цена. Защото конкурентите Ви също имат такива продукти. Важно е да накарате...
19 Януари 2018

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
9208 0
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още. Какво обаче, ако започнете да губите дори...
29 Ноември 2017

5 ключови качества на клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
8478 0
Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от...
28 Март 2017

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
7068 0
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса...
22 Март 2017

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
9398 0
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си по-добър, ако внимателно ги изслушате и им отделите нужното внимание. Затова...
16 Март 2017

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от Biznesidei.bg
3319 0
Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно...
06 Януари 2017

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти

от Biznesidei.bg
3437 0
Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за ежедневните предизвикателства и проблеми, с които се сблъскват, и за начините да...
19 Декември 2016

Профилът на модерния корпоративен клиент и какво значи той за Вас

от Biznesidei.bg
7401 0
За да успеете в качеството си на продавач, трябва да сте наясно точно кой е Вашият клиент. Това означава да го проучите внимателно, да знаете къде работи, каква е...
18 Октомври 2016

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
5165 0
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти, обслужването на корпоративни клиенти също няма да запази настоящия си вид. Как обаче...
10 Септември 2016

Какъв да е следващият Ви ход, когато клиент Ви каже НЕ

от Biznesidei.bg
6048 0
Предрпиемачите са продавачи. Успешните сред тях са особено добри в получаването на положителни отговори от клиентите си за продажбените си предложения. Като...
02 Септември 2016

5 добри причини да уволните най-лошите си клиенти

от Biznesidei.bg
5049 0
Всички сме чували изразът "клиентът винаги е прав". Той обаче не отразява задължително истината. По-важното - необходимо е да разберем, че не всеки клиент е правилния...
05 Август 2016

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти

от Biznesidei.bg
4170 0
Първото, което клиентите ще преценят по отношение на Вашия бизнес и продуктите Ви, е дали могат да Ви вярват. Затова и да спечелите доверието им е много важна част от...
29 Юли 2016

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?

от Biznesidei.bg
6876 0
В повечето случаи мерим бизнес успеха си с помощта на възвращаемостта на инвестицията ни. Ако дадено наше усилие донесе повече, отколкото сме похарчили за него, го...
10 Юни 2016

3 начина да отправите искрено извинение към клиент

от Biznesidei.bg
10319 0
Една от най-важните отговорности на предприемачите е да поддържат удовлетворението на клиентите си. Да, но никой не е съвършен. Случва се да пропуснете краен срок,...
27 Април 2016

3 урока за клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
5486 0
Имате страхотни продукти. Отношението качество - цена е много добро. Вашата рекламна стратегия Ви носи множество клиенти. Забелязвате обаче една неприятна...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Обслужване на клиенти" средна оценка 5 от 5.
Страница: 1 2 »
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.