Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Обслужване на клиенти

20 Декември 2019

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
854 207
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно предимство - можете да го убедите лично, че продуктите и услугите Ви си струват....
05 Юни 2018

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
2151 201
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни или не толкова, не можете да си позволите да ги загубите. На какво обаче се дължи...
06 Февруари 2018

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
2244 463
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на изгодна цена. Защото конкурентите Ви също имат такива продукти. Важно е да накарате...
19 Януари 2018

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
2454 479
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още. Какво обаче, ако започнете да губите дори...
29 Ноември 2017

5 ключови качества на клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
1821 320
Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от...
28 Март 2017

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
3400 331
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса...
22 Март 2017

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
2641 276
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си по-добър, ако внимателно ги изслушате и им отделите нужното внимание. Затова...
16 Март 2017

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от Biznesidei.bg
1047 136
Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно...
06 Януари 2017

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти

от Biznesidei.bg
1497 129
Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за ежедневните предизвикателства и проблеми, с които се сблъскват, и за начините да...
19 Декември 2016

Профилът на модерния корпоративен клиент и какво значи той за Вас

от Biznesidei.bg
2810 494
За да успеете в качеството си на продавач, трябва да сте наясно точно кой е Вашият клиент. Това означава да го проучите внимателно, да знаете къде работи, каква е...
18 Октомври 2016

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
1961 283
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти, обслужването на корпоративни клиенти също няма да запази настоящия си вид. Как обаче...
10 Септември 2016

Какъв да е следващият Ви ход, когато клиент Ви каже НЕ

от Biznesidei.bg
1364 159
Предрпиемачите са продавачи. Успешните сред тях са особено добри в получаването на положителни отговори от клиентите си за продажбените си предложения. Като...
02 Септември 2016

5 добри причини да уволните най-лошите си клиенти

от Biznesidei.bg
2135 301
Всички сме чували изразът "клиентът винаги е прав". Той обаче не отразява задължително истината. По-важното - необходимо е да разберем, че не всеки клиент е правилния...
05 Август 2016

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти

от Biznesidei.bg
1634 133
Първото, което клиентите ще преценят по отношение на Вашия бизнес и продуктите Ви, е дали могат да Ви вярват. Затова и да спечелите доверието им е много важна част от...
29 Юли 2016

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?

от Biznesidei.bg
2002 304
В повечето случаи мерим бизнес успеха си с помощта на възвращаемостта на инвестицията ни. Ако дадено наше усилие донесе повече, отколкото сме похарчили за него, го...
10 Юни 2016

3 начина да отправите искрено извинение към клиент

от Biznesidei.bg
4060 566
Една от най-важните отговорности на предприемачите е да поддържат удовлетворението на клиентите си. Да, но никой не е съвършен. Случва се да пропуснете краен срок,...
27 Април 2016

3 урока за клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
1898 109
Имате страхотни продукти. Отношението качество - цена е много добро. Вашата рекламна стратегия Ви носи множество клиенти. Забелязвате обаче една неприятна...
16 Март 2016

6 въпроса, които потребителите си задават преди да направят голяма поръчка

от Biznesidei.bg
1703 158
Едно от най-сложните неща в предприемачеството са продажбите. Дори и страхотните идеи могат да ударят на камък, просто защото екипът по продажбите не се справя...
04 Януари 2016

3 бързи съвета за справяне с недоволен клиент

от Biznesidei.bg
2732 334
Всички се срещаме с тях. Клиентите, които по някаква причина остават с лошо впечатление и изразяват недоволството си. Някои са по-агресивни, други са по-спокойни, но...
28 Декември 2015

Умните фирми не се опитват да удовлетворят всяко клиентско изискване

от Biznesidei.bg
1716 155
Нека бъдем реалисти - никой не може да удовлетвори всички искания на хората. В бизнеса това означава, че предприемачът, който никога не казва "не" на клиентите си, е...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Обслужване на клиенти" средна оценка 5 от 5.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Четвърти сезон на Start it smart набира участници


scientific method essay format [url=http://trhein.me/__media__/js/netsoltrademark.php?d=writemyessayzt.com]how to...

Фирма за разработване на софтуер


cialis tab uk [url=https://ciasale20.com/]only today cialis canadian[/url]
comprar genericos cialis just try herbal cialis...

Управление на репутацията в интернет


Wpjubj grnpos
clomid coupons...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.