Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Обслужване на клиенти

20 Декември 2019

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
353 12
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно предимство - можете да го убедите лично, че продуктите и услугите Ви си струват....
05 Юни 2018

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
1640 12
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни или не толкова, не можете да си позволите да ги загубите. На какво обаче се дължи...
06 Февруари 2018

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
1039 14
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на изгодна цена. Защото конкурентите Ви също имат такива продукти. Важно е да накарате...
19 Януари 2018

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
1271 12
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още. Какво обаче, ако започнете да губите дори...
29 Ноември 2017

5 ключови качества на клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
873 6
Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от...
28 Март 2017

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
2462 12
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса...
22 Март 2017

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
1038 10
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си по-добър, ако внимателно ги изслушате и им отделите нужното внимание. Затова...
16 Март 2017

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от Biznesidei.bg
705 13
Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно...
06 Януари 2017

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти

от Biznesidei.bg
1169 12
Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за ежедневните предизвикателства и проблеми, с които се сблъскват, и за начините да...
19 Декември 2016

Профилът на модерния корпоративен клиент и какво значи той за Вас

от Biznesidei.bg
1530 15
За да успеете в качеството си на продавач, трябва да сте наясно точно кой е Вашият клиент. Това означава да го проучите внимателно, да знаете къде работи, каква е...
18 Октомври 2016

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
979 39
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти, обслужването на корпоративни клиенти също няма да запази настоящия си вид. Как обаче...
10 Септември 2016

Какъв да е следващият Ви ход, когато клиент Ви каже НЕ

от Biznesidei.bg
925 3
Предрпиемачите са продавачи. Успешните сред тях са особено добри в получаването на положителни отговори от клиентите си за продажбените си предложения. Като...
02 Септември 2016

5 добри причини да уволните най-лошите си клиенти

от Biznesidei.bg
1260 5
Всички сме чували изразът "клиентът винаги е прав". Той обаче не отразява задължително истината. По-важното - необходимо е да разберем, че не всеки клиент е правилния...
05 Август 2016

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти

от Biznesidei.bg
1297 12
Първото, което клиентите ще преценят по отношение на Вашия бизнес и продуктите Ви, е дали могат да Ви вярват. Затова и да спечелите доверието им е много важна част от...
29 Юли 2016

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?

от Biznesidei.bg
1165 13
В повечето случаи мерим бизнес успеха си с помощта на възвращаемостта на инвестицията ни. Ако дадено наше усилие донесе повече, отколкото сме похарчили за него, го...
10 Юни 2016

3 начина да отправите искрено извинение към клиент

от Biznesidei.bg
2477 15
Една от най-важните отговорности на предприемачите е да поддържат удовлетворението на клиентите си. Да, но никой не е съвършен. Случва се да пропуснете краен срок,...
27 Април 2016

3 урока за клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
1571 10
Имате страхотни продукти. Отношението качество - цена е много добро. Вашата рекламна стратегия Ви носи множество клиенти. Забелязвате обаче една неприятна...
16 Март 2016

6 въпроса, които потребителите си задават преди да направят голяма поръчка

от Biznesidei.bg
1280 6
Едно от най-сложните неща в предприемачеството са продажбите. Дори и страхотните идеи могат да ударят на камък, просто защото екипът по продажбите не се справя...
04 Януари 2016

3 бързи съвета за справяне с недоволен клиент

от Biznesidei.bg
1750 12
Всички се срещаме с тях. Клиентите, които по някаква причина остават с лошо впечатление и изразяват недоволството си. Някои са по-агресивни, други са по-спокойни, но...
28 Декември 2015

Умните фирми не се опитват да удовлетворят всяко клиентско изискване

от Biznesidei.bg
1284 3
Нека бъдем реалисти - никой не може да удовлетвори всички искания на хората. В бизнеса това означава, че предприемачът, който никога не казва "не" на клиентите си, е...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Обслужване на клиенти" средна оценка 5 от 5.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Провалът Ви прави по-добри предприемачи: 5 причини


Nicely put. Many thanks.
canadian pharcharmy...

10 качества на успяващите продавачи


quick loans under 500 quick cash loans reviews
quick loan student quick loans kenya quick cash loans roseburg or how quick does sallie mae report...

Уолт Дисни и Мики Маус


quick installment loans online review bad credit quick loans
quick loan quick & easy personal loans quick cash loans reviews quick and loans arena ...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.