Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от
1033 0 09 Декември. 2021
Обслужване на клиенти

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.

Важно е да го мотивирате за редовни покупки, защото запазването на редовните клиенти изисква по-малко разходи от намирането на нови.
 
Какво можете да направите, за да си осигурите и запазите тези редовни клиенти? Доверете се на обратната връзка от самото начало и редовно!
 
Ето защо:
 
1. Тя разкрива правилните цели.
 
Вие може да имате едно впечатление от бизнеса и стоките си, а клиентите - съвсем друго. В случая какво си мислите Вие няма особено значение. Важно е да знаете мнението на клиентите, защото те са хората, на които предлагате и които трябва да харесват продуктите Ви, за да ги купят.
 
2. Честата комуникация е винаги добра идея.
 
Колкото повече комуникирате с клиентите си, толкова по-обгрижени ще се чувстват те. Ако не просто им позволите, а насърчите да Ви споделят градивната си критика и я ползвате за въвеждане на подобрения, толкова по-ясно ще става, че цените хората, на които продавате. А е съвсем естествено клиентите да пазаруват там, където се чувстват значими и където мненията им са уважавани.

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук


 
3. Обратната връзка Ви помага да се развивате.
 
В критиките на клиентите Ви са скрити подобренията, които можете да направите в бизнеса си, за да се развива и да привлича нови потребители. Така че ползата е двустранна: от една страна проявявате внимание към клиентите, от друга страна канализирате препоръките им в подобряване на стоките и обслужването си. В крайна сметка печелят и двете страни.
 
източник: entrepreneur.com

______________________________________

изображение от: Amy Hirschi on Unsplash
 

Tags: обратна връзкаклиентиобслужване на клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.