Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от
1133 0 09 Декември. 2021
Обслужване на клиенти

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.

Важно е да го мотивирате за редовни покупки, защото запазването на редовните клиенти изисква по-малко разходи от намирането на нови.
 
Какво можете да направите, за да си осигурите и запазите тези редовни клиенти? Доверете се на обратната връзка от самото начало и редовно!
 
Ето защо:
 
1. Тя разкрива правилните цели.
 
Вие може да имате едно впечатление от бизнеса и стоките си, а клиентите - съвсем друго. В случая какво си мислите Вие няма особено значение. Важно е да знаете мнението на клиентите, защото те са хората, на които предлагате и които трябва да харесват продуктите Ви, за да ги купят.
 
2. Честата комуникация е винаги добра идея.
 
Колкото повече комуникирате с клиентите си, толкова по-обгрижени ще се чувстват те. Ако не просто им позволите, а насърчите да Ви споделят градивната си критика и я ползвате за въвеждане на подобрения, толкова по-ясно ще става, че цените хората, на които продавате. А е съвсем естествено клиентите да пазаруват там, където се чувстват значими и където мненията им са уважавани.

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


 
3. Обратната връзка Ви помага да се развивате.
 
В критиките на клиентите Ви са скрити подобренията, които можете да направите в бизнеса си, за да се развива и да привлича нови потребители. Така че ползата е двустранна: от една страна проявявате внимание към клиентите, от друга страна канализирате препоръките им в подобряване на стоките и обслужването си. В крайна сметка печелят и двете страни.
 
източник: entrepreneur.com

______________________________________

изображение от: Amy Hirschi on Unsplash
 

Tags: обратна връзкаклиентиобслужване на клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.