Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от
631 0 21 Януари. 2022
Обслужване на клиенти

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването на бизнеса Ви.

Те Ви носят редовни приходи, като така Ви помагат да посрещнете ежемесечните си разходи и да влагате в развитието на бизнеса си.
 
Ето защо е много важно да ги запазите. Така че не допускайте тези 3 фактора да опорочат отношенията Ви:
 
1. Твърде дългото чакане.
 
Ако редовен клиент се обади с проблем, не го карайте да чака на телефона. Ако не можете да му отговорите веднага, посочете, че сте приели проблема и ще му върнете обаждане, когато имате яснота как да го решите. Разбира се, направете именно това и то възможно най-бързо. Не допускайте клиентът да бъде прехвърлян от отдел на отдел, а коментирайте с колегите си вътрешно и без да го намесвате. Същевременно, когато получите поръчка от него, старайте се да я изпълнявате във възможно най-кратки срокове. Има ли форсмажорни обстоятелства, редовите клиенти са по-склонни да проявят разбиране, но не злоупотребявайте.
 
2. Автоматизирани чатове.
 
Редовните Ви клиенти са хора, с които сте изградили отношения. Най-малкото не е коректно да ги оставите да си общуват с автоматизираната Ви система за отговаряне на съобщения. По-добре е въобще да нямате такава, отколкото потребители, вече поръчвали от Вас многократно, да минават през същата процедура, каквато минават инцидентните купувачи. Помислете си: ако корпоративен клиент вече е купувал от Вас, няма втори път да му поискате данни за фактура, нали? Вече ги имате, така че не се налага.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Не "прехвърляйте топката".
 
Ако клиент коментира с Вас свой проблем, дори Вие конкретно да не можете да го решите, защото проблемът не е във Вашия отдел, поемете оплакването. Не се оправдавайте, ами коментирайте с колегите си от какво се не е доволен клиентът и как можете да разрешите ситуацията. Ако се налага с клиента да общува друг служител, нека именно представителят на фирмата да осъществи връзката след като се е запознал със ситуацията, а не клиентът да звъни и да дава същите обяснения отново.
 
източник: entrepreneur.com

_____________________________________

изображение от: Markus Spiske on Unsplash
 

Tags: клиентиприходиобслужване на клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.