Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи

от
57521 0 07 Октомври. 2016
Социални мрежи

Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Социалните мрежи имат важна роля в маркетинга, продажбите, популяризирането на марката и т.н. Ето защо е от голямо значение за компаниите да развиват методите си на работа в социалните мрежи, с оглед винаги да са в крак с промените и да подобряват позициите си. Познавайки своята целева аудитория и най-подходящото време за правене на ключови публикации, ще направие стратегията си още по-ефективна.

Обичайно всяка стратегия започва с проучване на индустрията и запознаване със социалните канали на комуникация на своите конкуренти. Възможно е да се притесните от броя на публикациите и трудно да се ориентирате в съдържанието. За да Ви помогне и след щателно проучване, TrackMaven (разпространител на софтуер за маркетингов анализ) подготвя статистика за най-подходящия момент от седмицата и денонощието за публикуване на съдържание в социалните мрежи.
 
Този момент варира в зависимост от индустрията, конкретния канал и целевата група. За 5-те най-големи социални мрежи - Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram и Pinterest - активността на потребителите е най-висока в определени дни от седмицата и часове от денонощието. Според доклада в четвъртък, 17 часа е най-подходящото време за публикуване в Twitter, докато в четвъртък в 20 часа имате най-голям шанс потребителите да харесат, споделят, коментират или кликнат върху публикацията Ви във Facebook.
Петъците са идеалното време да ангажирате разглеждащите Instagram, а часът с най-голяма активност на разглеждащите Pinterest e 1 сутринта в петък. Сряда сутрин е най-ефективното време за потребителите на LinkedIn - най-лесно е да достигнете хората там преди да са започнали работа за деня.


Проучването в допълнение изследва публикациите и подходящото за тях време в 75 индустрии. От самолетни полети през мода до право, оптималните моменти за публикуване варират според това кога целевите клиенти и потребителите преглеждат профилите си в социалните мрежи. При самолетните полети, например, най-доброто време за публикуване в Twitter е в 1 часа сутринта в петък - вероятно защото хората се подготвят за пътуванията си.
 
Кога и какво да публикувате в своите фирмени профили в социалните мрежи е различно за всеки бизнес. Често това, което е подходящо за Facebook, не е подходящо за Pinterest. А дори и да е, най-доброто време да го публикувате пак не е фиксирано. Да сте наясно с това какво иска аудиторията Ви и да имате разбиране за предпочитанията по отношение на типовете съдържание ще Ви окаже голяма помощ при изготвяне на стратегия за социалните мрежи.
 

Настолен данъчно-осигурителен календар 2021
Настолен данъчно-осигурителен календар 2021

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук


Вижте графиката по-долу, за да откриете кога са най-подходящите моменти за публикуване в различните мрежи:
 
 

източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежиреклама в социалните мрежимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

6 стъпки към привлекателния фирмен Instagram профил

от Biznesidei.bg
11 Февруари 2020
Instagram е сред социалните платформи, набиращи все по-голяма популярност като...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.