Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи

от
57578 0 07 Октомври. 2016
Социални мрежи

Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Социалните мрежи имат важна роля в маркетинга, продажбите, популяризирането на марката и т.н. Ето защо е от голямо значение за компаниите да развиват методите си на работа в социалните мрежи, с оглед винаги да са в крак с промените и да подобряват позициите си. Познавайки своята целева аудитория и най-подходящото време за правене на ключови публикации, ще направие стратегията си още по-ефективна.

Обичайно всяка стратегия започва с проучване на индустрията и запознаване със социалните канали на комуникация на своите конкуренти. Възможно е да се притесните от броя на публикациите и трудно да се ориентирате в съдържанието. За да Ви помогне и след щателно проучване, TrackMaven (разпространител на софтуер за маркетингов анализ) подготвя статистика за най-подходящия момент от седмицата и денонощието за публикуване на съдържание в социалните мрежи.
 
Този момент варира в зависимост от индустрията, конкретния канал и целевата група. За 5-те най-големи социални мрежи - Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram и Pinterest - активността на потребителите е най-висока в определени дни от седмицата и часове от денонощието. Според доклада в четвъртък, 17 часа е най-подходящото време за публикуване в Twitter, докато в четвъртък в 20 часа имате най-голям шанс потребителите да харесат, споделят, коментират или кликнат върху публикацията Ви във Facebook.
Петъците са идеалното време да ангажирате разглеждащите Instagram, а часът с най-голяма активност на разглеждащите Pinterest e 1 сутринта в петък. Сряда сутрин е най-ефективното време за потребителите на LinkedIn - най-лесно е да достигнете хората там преди да са започнали работа за деня.


Проучването в допълнение изследва публикациите и подходящото за тях време в 75 индустрии. От самолетни полети през мода до право, оптималните моменти за публикуване варират според това кога целевите клиенти и потребителите преглеждат профилите си в социалните мрежи. При самолетните полети, например, най-доброто време за публикуване в Twitter е в 1 часа сутринта в петък - вероятно защото хората се подготвят за пътуванията си.
 
Кога и какво да публикувате в своите фирмени профили в социалните мрежи е различно за всеки бизнес. Често това, което е подходящо за Facebook, не е подходящо за Pinterest. А дори и да е, най-доброто време да го публикувате пак не е фиксирано. Да сте наясно с това какво иска аудиторията Ви и да имате разбиране за предпочитанията по отношение на типовете съдържание ще Ви окаже голяма помощ при изготвяне на стратегия за социалните мрежи.
 

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Вижте графиката по-долу, за да откриете кога са най-подходящите моменти за публикуване в различните мрежи:
 
 

източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежиреклама в социалните мрежимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.