Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от
1648 0 23 Октомври. 2020
Социални мрежи

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.

Дори и каналите от един и същ тип - какъвто са социалните мрежи - се различават помежду си. Това изисква от рекламиращите в тях да бъдат внимателни в изготвянето на рекламите си. и по-специално да ги персонализират.
 
Ето защо:
 
1. Различни аудитории.
 
Тук не е достатъчно да кажем, че хората, които посещават различните социални мрежи, са различни. Един човек може да има профил и във Facebook, и в Instagram. Въпросът е, че всеки посещава различните социални мрежи за различни неща. За да спечелите клиентите, Вие трябва да адаптирате рекламите си именно към това, заради което потребителите ползват конкретната социална мрежа: изображения, видеа, новини и т.н.
 
2. Различен вид на рекламите.
 
Facebook позволява доста широк набор от публикации, но ако разгледате рекламите им, те си имат конкретни спецификации. В Instagram - също. Дори ако излезем от идеята, че хората използват различните социални мрежи по различен начин, изискванията на отделните социални мрежи към рекламите се отличават едни от други. Дори да решите, да речем, да ползвате едно и също рекламно изображение, то ще трябва да бъде в различни формати за различните реклами, с оглед да изглежда еднакво привлекателно навсякъде.
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


3. Различни формати, подхождащи на различни платформи.
 
В Twitter, например, има ограничение в символите, затова не можете да публикувате дълга обяснителна реклама. В YouTube също няма как да се случи - това е платформа за видеа, там е по-подходящо да покажете, отколкото само да кажете. Имайте предвид тези специфики, за да се възползвате от позитивите на всяка една от платформите.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: социални мрежиреклама в социалните мрежимаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.