Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Кое е важно при определянето на целевата група?

от
9193 1 17 Януари. 2014
Успешни стратегии

Кое е важно при определянето на целевата група?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Какво значи сегментация на клиентите? Това е процес на разделянето на клиентите по групи според начина по който те живеят, тяхната възраст, пол, доходи и други особености.

Особено важна стратегия за новите фирми е да определят своята целева група. Те трябва да знаят как живеят техните клиенти, какви културни мероприятия посещават, кои спортове практикуват, каква музика слушат и т.н.
В днешно време потребителите рядко могат да бъдат разделени по тези критерии и затова навлизащите на пазара фирми трябва да бъдат много вниманителни. 
Кои са критичните правила за правилна сегментация на клиентите? 
1. Познавайте добре своя продукт. Ключовия момент при определянето на целевата група е самоя продукт. Трябва добре да познавате неговите качества и кой би бил щастлив да го притежава. 
2. Изберете своята целева група много внимателно. По принцип се използват 4 критерия при определянето на целевата група : географско положение, възраст, пол, доходи, орбазование, начин на живот и други могат да бъдат определящите критерии.
3. Намерете своето място в пазара. Помислете добре как да представите своите продукти на целевата група. 
4. Концентрирайте се върху пазарната ниша. След като сте избрали целевата група и сте намерили мястото в пазара е време да се концентрирате върху пазарната ниша.Това означава да се конценрирате върху клеинтите за които е предназначен продукта. 
5. Изберете своите канали. За да достигнете до целевата си група трябвад а използвате правилните канали. Примерно най-добрия начин да достигнете до младото поколение може да са социалните медии, докато достигането до по-стари клиенти би изисквало реклами във вестници и други. 

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук


6. Преразгледайте своите средства. Трябва да изчислите риска и възможността от неуспешна кампания, защото винаги има вероятност да не успеете.


Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата

от Biznesidei.bg
31 Януари 2020
Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга....

3 начина да се отличите от конкурентите си на пазара

от Biznesidei.bg
21 Януари 2020
За да стимулирате клиентите на купуват от Вас, трябва да привлечете вниманието им.

Защо изпълнението е по-важно от стратегията

от Biznesidei.bg
18 Октомври 2019
Изберете едното: превъзходно изпълнение или съвършена стратегия. За едни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар1 Коментари




RonaldosClithYI 2020-02-15 13:33:46
cialis and trying to conceive
[url=http://cialisle.com/#]where to order cialis online safe[/url]
can you take cialis and viagra together
generic cialis india
anwendung von cialis

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Салон за сауна


[url=https://albuterol360.com/]can you buy albuterol over the counter[/url]...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


cbd oil cbd oil
cbd cream cbd...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


https://cbdoilww.com/ cbd oil online hemp cbd
cbd gummies cbd oil online...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.