Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Кое е важно при определянето на целевата група?

от
20864 0 17 Януари. 2014
Успешни стратегии

Кое е важно при определянето на целевата група?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Какво значи сегментация на клиентите? Това е процес на разделянето на клиентите по групи според начина по който те живеят, тяхната възраст, пол, доходи и други особености.

Особено важна стратегия за новите фирми е да определят своята целева група. Те трябва да знаят как живеят техните клиенти, какви културни мероприятия посещават, кои спортове практикуват, каква музика слушат и т.н.
В днешно време потребителите рядко могат да бъдат разделени по тези критерии и затова навлизащите на пазара фирми трябва да бъдат много вниманителни. 
Кои са критичните правила за правилна сегментация на клиентите? 
1. Познавайте добре своя продукт. Ключовия момент при определянето на целевата група е самоя продукт. Трябва добре да познавате неговите качества и кой би бил щастлив да го притежава. 
2. Изберете своята целева група много внимателно. По принцип се използват 4 критерия при определянето на целевата група : географско положение, възраст, пол, доходи, орбазование, начин на живот и други могат да бъдат определящите критерии.
3. Намерете своето място в пазара. Помислете добре как да представите своите продукти на целевата група. 
4. Концентрирайте се върху пазарната ниша. След като сте избрали целевата група и сте намерили мястото в пазара е време да се концентрирате върху пазарната ниша.Това означава да се конценрирате върху клеинтите за които е предназначен продукта. 
5. Изберете своите канали. За да достигнете до целевата си група трябвад а използвате правилните канали. Примерно най-добрия начин да достигнете до младото поколение може да са социалните медии, докато достигането до по-стари клиенти би изисквало реклами във вестници и други. 

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук


6. Преразгледайте своите средства. Трябва да изчислите риска и възможността от неуспешна кампания, защото винаги има вероятност да не успеете.


Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.