Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от
29247 0 14 Май. 2019
Директен маркетинг

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате аудиторията си.

Важното в случая е да изпратите такива електронни писма, които имат значителен шанс да се превърнат в поръчки. Ако вече сте ангажирани в сферата на имейл маркетинга, но искате да подобрите резултатите си, ето какво можете да направите:
 
1. Персонализиране на съобщението.
 
Когато имате списък от имейли на свои клиенти, можете да го сегментирате. Идеята тук е да изпращате такива съобщения, които ще заинтересуват конкретната аудитория. Няма как да заинтересовате абсолютно всички само с 1 съобщение. Но можете да разделите аудиторията си на групи по интереси и да персонализирате имейлите си спрямо интересите на всяка отделна група.
 
2. Проучете думите, които маркират съобщенията Ви като спам, и ги избягвайте.
 
Не е достатъчно да изпратите имейла, важно е той да влезе в подходящата папка, за да бъде видян. Ако съобщението Ви влиза в папка Спам, шансовете му да бъде отворено значително намаляват. Затова следва да проучите кои думи, използвани в кампаниите Ви, могат да маркират имейла Ви като спам и да не ги използвате повече. Със сигурност има с какво да ги заместите.
 
3. Тествайте различни часове на пращане, за да откриете най-подходящия и да използвате именно него.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Настолен данъчно-осигурителен календар 2021
Настолен данъчно-осигурителен календар 2021

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук


За да имат съобщенията Ви по-голям шанс за отваряне, трябва да стигнат до клиентите Ви в подходящия момент. В идеалния случай това е точно преди клиентите Ви да проверят имейлите си. За да определите този час можете да тествате различни времена на изпращане и да следите какви резултати получавате при тях. Разбира се, трябва да се съобразите с това дали Вашите стоки за предназначени за частни лица или за корпоративни клиенти. Защото ако продавате продукти на корпоративни клиенти и имейлите, на които пращате съобщения, са служебни, сутрешните часове може да се окажат най-подходящи за пращане. Обратно, ако пращате имейли на частни лица, вечерните часове може да се окажат най-подходящи. Тествайте, за да определите.
 
4. Уверете се, че имате ангажиран списък от клиенти, а не просто голям.
 
Няма никакъв смисъл да пращате имейли на много хора, ако те нямат интерес към продуктите Ви. По-добре е да имате малка аудитория, но тя да е ангажирана с Вашите стоки, да иска и да може да ги купи.  
 
5. Оптимизирайте съобщенията с и за мобилни устройства.
 
В общия случай клиентите Ви ползват смарт устройства, затова е съвсем естествено да предположите, че четат съобщенията си на такива. Ето защо е важно, когато изпращате имейлите си, те да изглеждат еднакво добре и на компютър, и на смартфон, и на таблет.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.