Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от
29983 0 14 Май. 2019
Директен маркетинг

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате аудиторията си.

Важното в случая е да изпратите такива електронни писма, които имат значителен шанс да се превърнат в поръчки. Ако вече сте ангажирани в сферата на имейл маркетинга, но искате да подобрите резултатите си, ето какво можете да направите:
 
1. Персонализиране на съобщението.
 
Когато имате списък от имейли на свои клиенти, можете да го сегментирате. Идеята тук е да изпращате такива съобщения, които ще заинтересуват конкретната аудитория. Няма как да заинтересовате абсолютно всички само с 1 съобщение. Но можете да разделите аудиторията си на групи по интереси и да персонализирате имейлите си спрямо интересите на всяка отделна група.
 
2. Проучете думите, които маркират съобщенията Ви като спам, и ги избягвайте.
 
Не е достатъчно да изпратите имейла, важно е той да влезе в подходящата папка, за да бъде видян. Ако съобщението Ви влиза в папка Спам, шансовете му да бъде отворено значително намаляват. Затова следва да проучите кои думи, използвани в кампаниите Ви, могат да маркират имейла Ви като спам и да не ги използвате повече. Със сигурност има с какво да ги заместите.
 
3. Тествайте различни часове на пращане, за да откриете най-подходящия и да използвате именно него.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


За да имат съобщенията Ви по-голям шанс за отваряне, трябва да стигнат до клиентите Ви в подходящия момент. В идеалния случай това е точно преди клиентите Ви да проверят имейлите си. За да определите този час можете да тествате различни времена на изпращане и да следите какви резултати получавате при тях. Разбира се, трябва да се съобразите с това дали Вашите стоки за предназначени за частни лица или за корпоративни клиенти. Защото ако продавате продукти на корпоративни клиенти и имейлите, на които пращате съобщения, са служебни, сутрешните часове може да се окажат най-подходящи за пращане. Обратно, ако пращате имейли на частни лица, вечерните часове може да се окажат най-подходящи. Тествайте, за да определите.
 
4. Уверете се, че имате ангажиран списък от клиенти, а не просто голям.
 
Няма никакъв смисъл да пращате имейли на много хора, ако те нямат интерес към продуктите Ви. По-добре е да имате малка аудитория, но тя да е ангажирана с Вашите стоки, да иска и да може да ги купи.  
 
5. Оптимизирайте съобщенията с и за мобилни устройства.
 
В общия случай клиентите Ви ползват смарт устройства, затова е съвсем естествено да предположите, че четат съобщенията си на такива. Ето защо е важно, когато изпращате имейлите си, те да изглеждат еднакво добре и на компютър, и на смартфон, и на таблет.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.