Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от
1239 0 15 Октомври. 2021
Директен маркетинг

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация с потребителите и не струва много (често даже и нищо).

За да има успех обаче, зависи много от един свой елемент - заглавието. Защото ако то не "хване" вниманието на клиентите, те въобще няма да стигнат до текста на електронното Ви писмо.
 
Какви заглавия да пишете, за да си осигурите отваряне на имейлите си? Ето няколко съвета:
 
1. Използвайте числа.
 
Те изпъкват сред думите и привличат вниманието. Да речем, че имате оферта, включваща 30% отстъпка от цената на свой продукт. Впишете този процент намаление в заглавието. Ако изпращате на клиентите си полезна информация, включваща статистически данни, можете спокойно да посочите някой от резултатите в тази статистика в числовото му изражение.
 
2. Задайте въпрос, който засяга клиентите ви.
 
Колкото по-добре познавате аудиторията си, толкова по-лесно ще е за Вас да им зададете въпрос, който ги засяга. Да речем, че предлагате обувки, можете да питате "Сухи ли са стъпалата Ви в есенните дъждове?", а в имейла си да приканите клиентите да си вземат нови обувки, подходящи за дъждовно време.
 

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


3. Комбинирайте персонализиране и директно обръщение.
 
Идеята тук е заглавието Ви да изглежда като непосредствен диалог с конкретния клиент, който го чете - от една страна съобразено с интересите му, от друга - с него като личност. Ако можете да включите името на клиента в заглавието, направете го. Това винаги привлича внимание.
 
4. Използвайте местоименя във второ лице.
 
Като "Вие", "Вас" и т.н. Обърнете се директно към потребителите, които адресирате с имейлинг кампанията си. Това е добър вариант, ако не можете да използвате името на клиента, защото Ви позволява да поддържате усещането за директен диалог.
 
5. Провокирайте тревога от това, че ще пропуснат нещо.

Това далеч не е нова техника, но е доказала полезността си, затова можете да опитате и с нея. Да речем, че имате 50% намаление в цените само днес, заглавието на имейла Ви може да бъде "Вашата отстъпка от 50% изтича в полунощ". Използвайте този подход внимателно, защото ако го прилагате често, клиентите могат да го сметнат за спам.
 
Най-важното, което да имате предвид при изготвяне на заглавие на имейлинг кампанията Ви, е, че то трябва да отговаря на истината. Колкото и да е гръмко, ако не е достоверно, ще изгубите доверието на потребителите.
 
източник: allbusiness.com

_____________________________________

изображение от: Hal Gatewood on Unsplash
 


Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламадиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.