Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
5401
0
12 Януари. 2018
Директен маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за успеха на имейлинг кампанията Ви.
В крайна сметка, ако не отворят съобщението, клиентите със сигурност няма да купят това, което предлагате в него.
Така че какво да правите и какво да не правите?
Какво да избягвате:
"Няма да повярвате..." и всички негови производни
Това е характерно за така наречените ''click bates'' или заглавия, които само целят да си набавят кликове. Проблемът е, че клиентите ще кликнат, но това ще бъде единственото, което ще направят. А в последствие ще спрат и да кликат, а междувременно репутацията Ви ще е унищожена.
Всички заглавия, които подсказват различни неща от съдържанието на имейла.
За да може целевите Ви клиенти да отворят имейла Ви, те трябва да разпознаят интересите си в заглавието Ви и да ги видят след това в съдържанието на имейла. В противен случай ще привлечете хора, които не се интересуват от предложението Ви и няма да поръчат.
"Последна възможност!"
Ако не напишете каква е конкретно последната възможност, хората няма да отворят имейла. Същото ще се случи, и ако използвате това заглавие прекалено често.
Заглавие само с главни букви.
В онлайн езика употребата на главни букви се възприема като викане, затова не е подходяща.
Какво да правите:
Използвайте цифри
Хората реагират на тях, защото са измерими и защото предават по-непосредствено информацията.
Използвайте името на получателя.
Когато клиентът види, че се обръщате директно към него, той съвсем естествено проявява интерес. Името е едно от нещата, които най-силно привличат вниманието на адресатите.
Задайте въпрос.
Когато хората видят въпрос, имат психологическа нужда да му дадат отговор. Затова и биха се поинтересували какво имате да им кажете с имейла си.
Споделете шокиращо твърдение.
Ако изненадате хората, ще привлечете вниманието им. Но използвате ли този тип заглавие, задължително твърдението Ви трябва да бъде доказано в съдържанието на имейла.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари