Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от
5401 0 12 Януари. 2018
Директен маркетинг

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за успеха на имейлинг кампанията Ви.

В крайна сметка, ако не отворят съобщението, клиентите със сигурност няма да купят това, което предлагате в него.
 
Така че какво да правите и какво да не правите?
 
Какво да избягвате:
 
"Няма да повярвате..." и всички негови производни
 
Това е характерно за така наречените ''click bates'' или заглавия, които само целят да си набавят кликове. Проблемът е, че клиентите ще кликнат, но това ще бъде единственото, което ще направят. А в последствие ще спрат и да кликат, а междувременно репутацията Ви ще е унищожена.
 
Всички заглавия, които подсказват различни неща от съдържанието на имейла.
 
За да може целевите Ви клиенти да отворят имейла Ви, те трябва да разпознаят интересите си в заглавието Ви и да ги видят след това в съдържанието на имейла. В противен случай ще привлечете хора, които не се интересуват от предложението Ви и няма да поръчат.

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


 
"Последна възможност!" 
 
Ако не напишете каква е конкретно последната възможност, хората няма да отворят имейла. Същото ще се случи, и ако използвате това заглавие прекалено често.
 
Заглавие само с главни букви.
 
В онлайн езика употребата на главни букви се възприема като викане, затова не е подходяща.
 
Какво да правите:
 
Използвайте цифри
 
Хората реагират на тях, защото са измерими и защото предават по-непосредствено информацията.
 
Използвайте името на получателя.
 
Когато клиентът види, че се обръщате директно към него, той съвсем естествено проявява интерес. Името е едно от нещата, които най-силно привличат вниманието на адресатите.
 
Задайте въпрос.
 
Когато хората видят въпрос, имат психологическа нужда да му дадат отговор. Затова и биха се поинтересували какво имате да им кажете с имейла си.
 
Споделете шокиращо твърдение.
 
Ако изненадате хората, ще привлечете вниманието им. Но използвате ли този тип заглавие, задължително твърдението Ви трябва да бъде доказано в съдържанието на имейла.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингзаглавие

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.