Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 съвета за имейл маркетинг

от
974 0 07 Август. 2020
Директен маркетинг

6 съвета за имейл маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за привличане на клиенти. Още повече, че разходите за него са ниски.

За да се възползвате от предимствата му максимално, следвайте тези няколко съвета:
 
1. Използвайте сегментирането на пазара.
 
Не всеки клиент иска да купи всеки продукт, който предлагате. Сегментирането ще Ви помогне да обособите в групи по интереси своите потребители и да им предложите именно това, което ги интересува. Колкото по-заинтересовани от една стока са клиентите, толкова по-голям е шансът да я купят. Освен това сегментирането ще Ви позволи да изключите клиентите, които вече са купили и няма шанс да го направят отново.
 
2. Персонализирайте съобщението.
 
Това ще позволи на четящите го да се "припознаят" в него. А припознаят ли се, ще значи, че разбирате проблемите им и им предлагате решения, които са действително приложими. Убедите ли клиентите си, че стоките Ви ще им решат проблемите, ще ги убедите и да купуват.
 
3. Внимателно изберете заглавието. Не се притеснявайте да тествате различни подходи при него.
 

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


От заглавието зависи дали съобщението Ви ще бъде отворено и прочетено. Затова и когато избирате заглавие, трябва да сте внимателни - то следва да е грабващо и интересно, да провокира клиентите да прочетат имейла Ви. Полезно е да тествате различни варианти, за да изберете най-резултатните сред тях и да ги ползвате в последствие.
 
4. Посочвайте ползи, а не функции и специфики.
 
Няма значение какво представлява продуктът Ви, а с какво ще помогне на клиентите Ви. Винаги, когато готвите имейл съобщение, поставяйте се на мястото на потребителите си и помислете какво би ги накарало да купят дадена стока. 
 
5. Не усложнявайте излишно съобщението си.
 
Колкото по-ясно е всичко, толкова по-лесно ще Ви разбере четящият. Не се притеснявайте да се изразявате просто и да бъдете максимално конкретни. Ако можете да дадете примери - дайте ги. Обяснявайте така, че да не оставяте съмнение у клиента какво предлагате и как да го получи.
 
6. Подканяйте клиентите да действат.
 
В съобщението си ясно трябва да посочите какво искате да направят клиентите: да поръчат, да кликнат на линк, да посетят сайт и т.н. Само така ще сте сигурни, че те ще направят именно каквото ги призовава да направят имейла Ви.
 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: имейл маркетингклиентирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.