Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от
7234 0 27 Април. 2018
Директен маркетинг

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което ще Ви осигури големи продажби. Всъщност нещата опират не толкова до броя контакти, колкото до самите потенциални клиенти, с които ще се свържете.

Защо обаче? Ето защо:
 
Не всеки е потенциален клиент
 
Дори и да отговаря на демографските и статистическите данни, по които сте разграничили целевия си клиент. Това, че потребителят попада в дадена целева група, не го кара автоматично да потребява каквото предлагате. Това дали ще купи, зависи от множество психологически специфики. Затова и фокусът не толкова трябва да попадне върху броя конктакти, а върху това да убедите всеки един отделен контакт, че може да Ви има доверие. Че му предлагате сделка лишена от риск. Че той ще получи точно това, което очаква, без неприятни изненади.
 
Загубата на време е лоша за продажбите
 
Има потенциални клиенти, които няма да купят от Вас. Без значение дали ще им се обадите с предложение 1 или 100 пъти. Важно е да се научите да ги разпознавате, защото те са генератори на чиста загуба. Колкото повече време губите с напразното им убеждаване, толкова по-голяма става загубата Ви. Спестете си го и се пренасочете към потребители, при които имате шанс.
 
Как изглежда добрият потенциален клиент:
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Вместо да се мъчите да продавате на всички, идентифицирайте потенциалните клиенти, с които имате шанс. Търсете такива хора, които се доближават най-много до онези, вече купуващи редовно от Вас. Защо върху тях? Защото идеята е не да правите еднократни, а многократни продажби. За целта изследвайте базата си от редовни потребители, анализирайте я и изградете профил на добрия потенциален клиент. С помощта на профила ще можете бързо да отсявате хората, на които е важно да отделите от времето и усилията си.
 
източник: allbusiness.com
 
 

Tags: потенциални клиентипродажбимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

3-те най-важни неща, които екипът по продажбите трябва да направи, за да продава повече

от Biznesidei.bg
08 Август 2016
Продажбите са се променили много благодарение на новите технологии. С...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.