Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин

от
18095 0 20 Май. 2014
Социални мрежи

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтове като Amazon и eBay са способствали силно за отварянето на онлайн магазинi и стартирането на електронната търговия. Това е колкото благословия, толкова и проклятие за новите предприемачи, защото всеки може да отвори онлайн магазин, което значи и огромна конкуренция в бранша.

Най-добрият начин да се отличите от тълпата е да имате солидна маркетингова стратегия, която да използва предимствата на популярните социални мрежи. Ето и какво можете да направите, за да си осигурите по-голяма конкурентоспособност:
 
Позволявайте споделянето в социалните мрежи. Бутоните за споделяне в социалните мрежи трява да бъдат включени към сайта Ви и активни. Бутоните за харесване позволяват да се покаже ангажираност, както и да се сподели съдържанието с приятелите на потребителя. След като клиентите харесат страницата Ви, те редовно ще получават обnовяванията на съдържанието Ви.
 
Промоции и отстъпки. Няма по-добро място от Facebook за споделяне на информация за отстъпки и намаления. Можете да създадете кодове за намаления, които да споделите само с феновете на Facebook страницата си. Това ще окуражи потребителите да посещават Вашата страница, когато търсят отстъпки и по-добри оферти.
 
Публикувайте разнообразно съдържание. Разнообразието е ключ към успеха в социалните мрежи, затова не е добра идея да публикувате еднообразно съдържание. Когато споделяте нещо, помнете, че трябва да е поднесено по различни начини, за да бъде по-интересно за почитателите Ви.
 
Ангажирайте клиентите си. Ако даден клиенти публикува коментар към някоя от публикациите Ви, отделете време да му отговорите. Facebook е създаден, за да бъде интерактивен, и общуването в него е двустранно, затова трябва да покажете, че сте там, за да общувате.
 
Продавайте без да продавате. Феновете Ви във Facebook не искат да им продавате продукти по 24 часа на ден и 7 дни в седмицата. Вместо да публикувате реклами на продуктите си непрекъснато, подготвяйте и споделяйте полезни статии, видеа и впечатления от други потребители. Можете да изготвите и анкета или да организирате минидебат, като поставите някакъв интересен въпрос на страницата си. Това ще помогне на бизнеса Ви да си изгради авторитет и да получи по-голямо доверие.

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук



 
Клиентското обслужване е от ключова важност. Facebook не е просто инструмент в маркетинга Ви. Той е също и портал за клиентск обслужване, който трябва да се следи и в който трябва да се работи. Използвайте Facebook за достигане до клиентите, за отговор на техни въпроси и разрешаване на проблеми. Ако даден клиент Ви изпрати лично съобщение с оплакване, отговорете във възможно най-кратък срок. Ако не го направите, можете сериозно да навредите на онлайн репутацията си.

Tags: бизнесмаркетингсоциални мрежиfacebook

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

3 рекламни трика във Facebook

от Biznesidei.bg
23 Август 2019
За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е...

7 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Май 2019
Имайки предвид колко много от клиентите Ви имат профили в тях, не можете да си...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.