6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин
21727
0
20 Май. 2014
Социални мрежи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Сайтове като Amazon и eBay са способствали силно за отварянето на онлайн магазинi и стартирането на електронната търговия. Това е колкото благословия, толкова и проклятие за новите предприемачи, защото всеки може да отвори онлайн магазин, което значи и огромна конкуренция в бранша.
Най-добрият начин да се отличите от тълпата е да имате солидна маркетингова стратегия, която да използва предимствата на популярните социални мрежи. Ето и какво можете да направите, за да си осигурите по-голяма конкурентоспособност:
Позволявайте споделянето в социалните мрежи. Бутоните за споделяне в социалните мрежи трява да бъдат включени към сайта Ви и активни. Бутоните за харесване позволяват да се покаже ангажираност, както и да се сподели съдържанието с приятелите на потребителя. След като клиентите харесат страницата Ви, те редовно ще получават обnовяванията на съдържанието Ви.
Промоции и отстъпки. Няма по-добро място от Facebook за споделяне на информация за отстъпки и намаления. Можете да създадете кодове за намаления, които да споделите само с феновете на Facebook страницата си. Това ще окуражи потребителите да посещават Вашата страница, когато търсят отстъпки и по-добри оферти.
Публикувайте разнообразно съдържание. Разнообразието е ключ към успеха в социалните мрежи, затова не е добра идея да публикувате еднообразно съдържание. Когато споделяте нещо, помнете, че трябва да е поднесено по различни начини, за да бъде по-интересно за почитателите Ви.
Ангажирайте клиентите си. Ако даден клиенти публикува коментар към някоя от публикациите Ви, отделете време да му отговорите. Facebook е създаден, за да бъде интерактивен, и общуването в него е двустранно, затова трябва да покажете, че сте там, за да общувате.
Продавайте без да продавате. Феновете Ви във Facebook не искат да им продавате продукти по 24 часа на ден и 7 дни в седмицата. Вместо да публикувате реклами на продуктите си непрекъснато, подготвяйте и споделяйте полезни статии, видеа и впечатления от други потребители. Можете да изготвите и анкета или да организирате минидебат, като поставите някакъв интересен въпрос на страницата си. Това ще помогне на бизнеса Ви да си изгради авторитет и да получи по-голямо доверие.
Клиентското обслужване е от ключова важност. Facebook не е просто инструмент в маркетинга Ви. Той е също и портал за клиентск обслужване, който трябва да се следи и в който трябва да се работи. Използвайте Facebook за достигане до клиентите, за отговор на техни въпроси и разрешаване на проблеми. Ако даден клиент Ви изпрати лично съобщение с оплакване, отговорете във възможно най-кратък срок. Ако не го направите, можете сериозно да навредите на онлайн репутацията си.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари