Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин

от
21412 0 20 Май. 2014
Социални мрежи

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтове като Amazon и eBay са способствали силно за отварянето на онлайн магазинi и стартирането на електронната търговия. Това е колкото благословия, толкова и проклятие за новите предприемачи, защото всеки може да отвори онлайн магазин, което значи и огромна конкуренция в бранша.

Най-добрият начин да се отличите от тълпата е да имате солидна маркетингова стратегия, която да използва предимствата на популярните социални мрежи. Ето и какво можете да направите, за да си осигурите по-голяма конкурентоспособност:
 
Позволявайте споделянето в социалните мрежи. Бутоните за споделяне в социалните мрежи трява да бъдат включени към сайта Ви и активни. Бутоните за харесване позволяват да се покаже ангажираност, както и да се сподели съдържанието с приятелите на потребителя. След като клиентите харесат страницата Ви, те редовно ще получават обnовяванията на съдържанието Ви.
 
Промоции и отстъпки. Няма по-добро място от Facebook за споделяне на информация за отстъпки и намаления. Можете да създадете кодове за намаления, които да споделите само с феновете на Facebook страницата си. Това ще окуражи потребителите да посещават Вашата страница, когато търсят отстъпки и по-добри оферти.
 
Публикувайте разнообразно съдържание. Разнообразието е ключ към успеха в социалните мрежи, затова не е добра идея да публикувате еднообразно съдържание. Когато споделяте нещо, помнете, че трябва да е поднесено по различни начини, за да бъде по-интересно за почитателите Ви.
 
Ангажирайте клиентите си. Ако даден клиенти публикува коментар към някоя от публикациите Ви, отделете време да му отговорите. Facebook е създаден, за да бъде интерактивен, и общуването в него е двустранно, затова трябва да покажете, че сте там, за да общувате.
 
Продавайте без да продавате. Феновете Ви във Facebook не искат да им продавате продукти по 24 часа на ден и 7 дни в седмицата. Вместо да публикувате реклами на продуктите си непрекъснато, подготвяйте и споделяйте полезни статии, видеа и впечатления от други потребители. Можете да изготвите и анкета или да организирате минидебат, като поставите някакъв интересен въпрос на страницата си. Това ще помогне на бизнеса Ви да си изгради авторитет и да получи по-голямо доверие.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук



 
Клиентското обслужване е от ключова важност. Facebook не е просто инструмент в маркетинга Ви. Той е също и портал за клиентск обслужване, който трябва да се следи и в който трябва да се работи. Използвайте Facebook за достигане до клиентите, за отговор на техни въпроси и разрешаване на проблеми. Ако даден клиент Ви изпрати лично съобщение с оплакване, отговорете във възможно най-кратък срок. Ако не го направите, можете сериозно да навредите на онлайн репутацията си.

Tags: бизнесмаркетингсоциални мрежиfacebook

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.