3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
721
0
25 Януари. 2022
Социални мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В условията на пандемията почти всички сфери на живота претърпяха изменения, така че е напълно естествено промените да са налични и в областта на маркетинга.
Какви обаче са те?
1. Фокус върху личния контакт.
И то въпреки факта, че голяма част от общуването се случва дистанционно. Причината за това е, че кризата с коронавируса удари всички ни - не само компаниите, но и обикновените хора. В тези трудни времена фирмите не могат да си позволят да ползват стандартизирани безлични реклами, просто защото те няма да подбудят реакция у никого. Няма как също продажбите да се гонят агресивно - не само бизнесът има финансови затруднения. Така че адаптираните маркетингови съобщения и проявяването на разбиране в работата с потребителите са все по и по-важни.
2. Дигитализирането.
С поредицата локдауни и ограничения на личните контакти социалните мрежи се превърнаха в още по-"пренаселени" места за общуване. Така че тяхната роля като маркетингови канали не спира да разсте от началото на пандемията. Това следва да се има предвид, когато се разработват стратегиите за популяризиране на продукти и услуги и решаването къде да се насочат най-значителни усилия.
3. Ролята на инфлуенсърите.
Не е случайно това, че все повече създадели на съдържание получават спонсорства за рекламиране на стоки и услуги. Хората са много по-склонни да се доверят на лице, което харесват, отколкото на прессъобщенията или рекламите на дадена компания. По този начин фокусът се измества от създаването на интересни и качествени рекламни съобщения към откриването на подходящите външни представители. Същевременно инфлуенсърите са доста активни именно в социалните мрежи, където се намират все повече и повече от клиентите.
източник: entrepreneur.com
___________________________________
изображение от: Szabo Viktor on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи
от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.
Как...
Клиентите са това, което публикуват във Facebook
от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари