Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от
542 0 25 Януари. 2022
Социални мрежи

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.

В условията на пандемията почти всички сфери на живота претърпяха изменения, така че е напълно естествено промените да са налични и в областта на маркетинга.
 
Какви обаче са те?
 
1. Фокус върху личния контакт.
 
И то въпреки факта, че голяма част от общуването се случва дистанционно. Причината за това е, че кризата с коронавируса удари всички ни - не само компаниите, но и обикновените хора. В тези трудни времена фирмите не могат да си позволят да ползват стандартизирани безлични реклами, просто защото те няма да подбудят реакция у никого. Няма как също продажбите да се гонят агресивно - не само бизнесът има финансови затруднения. Така че адаптираните маркетингови съобщения и проявяването на разбиране в работата с потребителите са все по и по-важни.
 
2. Дигитализирането.
 
С поредицата локдауни и ограничения на личните контакти социалните мрежи се превърнаха в още по-"пренаселени" места за общуване. Така че тяхната роля като маркетингови канали не спира да разсте от началото на пандемията. Това следва да се има предвид, когато се разработват стратегиите за популяризиране на продукти и услуги и решаването къде да се насочат най-значителни усилия.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Ролята на инфлуенсърите.
 
Не е случайно това, че все повече създадели на съдържание получават спонсорства за рекламиране на стоки и услуги. Хората са много по-склонни да се доверят на лице, което харесват, отколкото на прессъобщенията или рекламите на дадена компания. По този начин фокусът се измества от създаването на интересни и качествени рекламни съобщения към откриването на подходящите външни представители. Същевременно инфлуенсърите са доста активни именно в социалните мрежи, където се намират все повече и повече от клиентите.
 
източник: entrepreneur.com

___________________________________

изображение от: Szabo Viktor on Unsplash

 

Tags: маркетинг и рекламасоциални мрежиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Клиентите са това, което публикуват във Facebook

от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.