Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Клиентите са това, което публикуват във Facebook

от
5094 0 25 Юни. 2014
Социални мрежи

Клиентите са това, което публикуват във Facebook
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като хора, позовавайки се на харесваните от тях публикации и страници, интересите и хобитата им. Ново проучване подсказва, че профилите във Facebook могат също да дадат добра представа за самочувствието на конкретните хора

Тази информация може да е особено полезна на маркетолозите, които се опитват да минимизират усилията си във Facebook, като при това максимизират резултатите си.

Проучването показва, че хора, които имат по-ниско самочувствие са по-разтревожени от това какво публикуват другите за тях онлайн. Хората с добро самочувствие от друга страна са по-заинтересувани от това да добавят повече информация за себе си към профила си.

Различните типове поведение на потребителите и видовете информация, които те добавят към профилите си във Facebook са отражение на техните личности. Което практически значи, че всеки от нас представлява своя Facebook профил и, независимо от всички възможности за общуване, които предлага Facebook, той е изключително разкриващ за индивидуалността и, поради тази причина, много личен.

В проучването са взели участие 225 студенти от Южнокорейски университет, които са редактирали профилите си във Facebook. Оказва се, че студентите с ниско и тези с високо самочувствие са избрали различни начини за преоформяне на профилите си.

Например, потребителите с ниско самочувствие обикновено преразглеждат публикациите и коментарите на техните страници и изтриват тези, които не им допадат. А хората с високо самочувствие най-често прекарват времето си в обновяване на личната си информация в профила си, опита си в професионалната сфера, образованието си и други подобни данни.

Резултатите от изследването показват как маркетолозите могат да използват платформите на социалните мрежи. Например, занимаващите се с разработване на приложения могат да ги разработят така, че да дават по-голяма свобода за себесизразяване на ползвателите.

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук




Колкото по-свързани сме с Facebook, толкова по-силно чувстваме, че публикациите ни, независимо дали снимки и други, стават по-голяма част от идентичността ни и от начина, по който хората ни възприемат, което практически кара хората да считат виртуалните си профили като своя онлайн собственост.

Tags: бизнесмаркетингсоциални мрежиклиентиfacebookпотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.