3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е съдържанието. Този ангажиращ начин да споделите информация за бизнеса си става все по-разпространен с разширяването на възможностите за популяризиране. Въпреки че всичко започна с блоговете, понастоящем компаниите подготвят съдържание в различни интерактивни видове - като например влогове и подкастовете.
Въпреки че съдържанието като маркетингов инструмент не дава директни и незабавни резултати и приходи, то е задължително в днешния свят на онлайн маркетинг. С разработването на собствени блог, влог, подкаст и т.н., ще си осигурите дългосрочно развитие и още по-важно - доверието на клиентите. А нима дългосрочният, а не краткосрочният, успех е това, към което се стремите?!
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите
от Biznesidei.bgНе позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви
от Biznesidei.bgСпрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики
от Biznesidei.bg3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари