Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си

от
4327 0 08 Юни. 2016
Директен маркетинг

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да ползва услугите на експерти в една или друга област. А с непрекъснатото развитие на дигиталните технологии, онлайн маркетингът става взе по-важна част от рекламните усилия на компаниите, поради което те се нуждаят от експертна помощ.

В отделни случаи можете да си позволите да се заемете с тази задача самостоятелно и да изчетете всички практически съвети, до които можете да достигнете. Но с течение на времето нуждата да се доверите на някой с експертни познания, ще се увеличава.
 
Ето как да разпознаете момента, в който е време да потърсите помощ за дигиталните си реклами:
 
1. Не разполагате с достатъчно време.
 
Независимо колко технологии се създават, за да Ви спестят време, денят се изнизва, а задачите не свършват. Когато имате малък бизнес, винаги има още нещо, което се налага да свършите, a поради това трябва внимателно да избирате задачите, които да оставите за себе си, и тези, които да делегирате. И тъй като дигиталният маркетинг е важен за успеха на фирмата Ви, възлагайки го на някой, който знае как да се възползва от полезното му въздействие, е изключително важно. Така ще си спестите необходимото време, което да отделите на управленските, а не с оперативните задачи.
 
2. Не сте сигурни как да получите оптимална възвращаемост за инвестицията си.
 
Харченето на финанси в малкия бизнес винаги трябва да става внимателно - просто защото те не са никак много, а са толкова важни. В подобен случай всяко вложение трябва да бъде внимателно обмислено и да носи най-добрата възвращаемост. Ако не сте наясно как да я реализирате с онлайн рекламите си, се нуждаете от някой, който знае. В противен случай ще хвърляте парите си на вятъра.
 

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук


3. Онлайн маркетингът не е област, в която имате достатъчно познания.
 
Колкото и да се гордеете с това, че управлявате собствена фирма, Вие няма как да сте експерт във всяка една сфера на бизнеса. Прекрасно е да имате познания в маркетинга, но ако дигиталният такъв не е силната Ви страна, по-добре потърсете външна помощ. Това ще Ви спести от една страна времето, което бихте изразходвали, за да увеличите квалификацията си, от друга страна парите, които ще похарчите от нея, и от трета страна загубите, които ще претърпите от неподходящо използваните маркетингови техники. Така че помощта, която ще потърсите, дори и да Ви коства финансови средства, ще излезе по-целесъобразна, отколкото Вашето собствено лутане сред различните подходи.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: онлайн маркетингдигитален маркетингмаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики

от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.