4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
738
0
29 Април. 2022
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че искат продукта, нуждаят се от него и ще спечелят, ако го имат.
Какво да направите, за да постигнете именно това за своите рекламни страници? Ето 4 съвета, които ще Ви помогнат:
1. Обръщайте се само към 1 клиент.
За да се припознае в рекламното Ви съобщение потребителя, трябва да се обърнете конкретно към него. Говорете в единствено число, като си представяте своя идеален клиент. Колкото по-непосредствено към него е отправен текстът, толкова по-лесно ще го убедите, че познавате проблемите и нуждите му, а така и че сте способни да му предложите стока, която ще му е действително полезна.
2. Контролирайте ритъма на текста.
За да бъде интересен, текстът Ви трябва да се чете лесно и да буди интерес. Внимавайте с дългите обяснителни изречения, защото те дотягат. Използвайте булетирани списъци, които се "сканират" значително по-лесно и информацията от тях се усвоява по-непосредствено. Бъдете максимално конкретни, когато посочвате характеристики на стоките си и се старайте каквото и да напишете, да се разбира бързо, без двоумене.
3. Включете доказателства.
Тук не става дума да сложите обичайните впечатления от клиенти. Възможностите са далеч повече. Можете да посочите колко клиенти са си купили продукта Ви до момента. Можете да включите логата на компании, които разчитат на стоките и услугите Ви. Добра идея са и демонстрационните видеа, с които да покажете точно как се ползват продуктите Ви и за какво са полезни.
4. Избягайте от отвлечените твърдения.
Едно е да напишете, че Вашата ергономична възглавница осигурява по-добър сън. Друго е да напишете, че 9 от 10 клиенти споделят, че са спали двойно по-добре през 7-те дни, в които са ползвали възглавницата. Колкото по-ясно и точно посочите на клиентите ползите от стоките си, толкова по-убедителни ще сте. Ако предлагате уред за натрошаване на ядки, например, можете да напишете с колко минути по-бързо става натрошаването на 100 гр. орехи с него, в сравнение с ползването на нож и дъска за тази работа. По този начин ще направите предимството от ползването на уреда непосредствено ясно за всички.
източник: entrepreneur.com
__________________________________________
изображение от: Negative Space, pexels.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви
от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари