Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от
401 0 05 Април. 2022
Директен маркетинг

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са директна връзка между бизнеса и клиентите, от друга - са сравнително евтини.

Освен това позволяват добиване и изследване на информация за поведението на клиентите, която може да се ползва за следващи рекламни съобщения.
 
Важното тук, разбира се, е да подготвяте имейлите си така, че да спечелят вниманието на клиентите си и да ги накарат да поръчат. За тази цел си осигурете тези 5 елемента:
 
1. Лично отношение.
 
Простичко нещо като това да се обърнете по име към клиента, ще го накара да почувства, че Ви е грижа за неговите нужди. Колкото по-персонализирани са имейлите Ви спрямо получателите им, толкова по-ефективни ще бъдат.
 
2. Атрактивни, но незаблуждаващи заглавия.
 
За да бъде отворен един имейл, заглавието му трябва да провокира интерес. Ето защо Ваша задача при подготовката на рекламните съобщения е да измислите такова заглавие, което ще провокира читателя да отдели време на имейла. Разбира се, не по-малко важно е заглавията да отговарят на истината и да кореспондират със съдържанието на самото съобщение. Не се доверявайте на така наречените "click bait" заглавия - те могат да проработят еднократно, но няма да Ви спечелят редовни клиенти. Или да Ви запазят съществуващите.
 

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Адаптиране към мобилните устройства.
 
Имейлите Ви трябва да са приятни за четене и през компютър, и през смартфон. В крайна сметка много хора четат съобщенията си именно от мобилно устройство. Ако имейлите Ви не изглеждат добре на по-малък екран, клиентите просто няма да им отделят от времето си.
 
4. Сегментиране на адресатите.
 
Колкото повече информация събирате за аудиторията си, толкова по-лесно ще Ви бъде да определите кой от какво се интересува. Така ще можете да групирате клиентите си и да им изпращате специални адаптирани към предпочитанията им оферти.  А колкото по-съобразени с клиентите са рекламните Ви имейли, толкова по-ефективни ще бъдат.
 
5. Тествайте.
 
Похвати в имейлинг кампаниите - много. За да знаете какво работи при Вас, трябва да го тествате. Така че тествайте. Съберете информация за реакциите на потребителите и коригирайте съобщенията си спрямо нея. Така ще се ориентирате какво, къде, пред кого работи и какво - не.
 
източник: entrepreneur.com
 
_______________________________________

изображение от: Maxim Ilyahov on Unsplash

 

Tags: имейлингимейл маркетингимейлинг кампании

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.