5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
910
0
05 Април. 2022
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са директна връзка между бизнеса и клиентите, от друга - са сравнително евтини.
Освен това позволяват добиване и изследване на информация за поведението на клиентите, която може да се ползва за следващи рекламни съобщения.
Важното тук, разбира се, е да подготвяте имейлите си така, че да спечелят вниманието на клиентите си и да ги накарат да поръчат. За тази цел си осигурете тези 5 елемента:
1. Лично отношение.
Простичко нещо като това да се обърнете по име към клиента, ще го накара да почувства, че Ви е грижа за неговите нужди. Колкото по-персонализирани са имейлите Ви спрямо получателите им, толкова по-ефективни ще бъдат.
2. Атрактивни, но незаблуждаващи заглавия.
За да бъде отворен един имейл, заглавието му трябва да провокира интерес. Ето защо Ваша задача при подготовката на рекламните съобщения е да измислите такова заглавие, което ще провокира читателя да отдели време на имейла. Разбира се, не по-малко важно е заглавията да отговарят на истината и да кореспондират със съдържанието на самото съобщение. Не се доверявайте на така наречените "click bait" заглавия - те могат да проработят еднократно, но няма да Ви спечелят редовни клиенти. Или да Ви запазят съществуващите.
3. Адаптиране към мобилните устройства.
Имейлите Ви трябва да са приятни за четене и през компютър, и през смартфон. В крайна сметка много хора четат съобщенията си именно от мобилно устройство. Ако имейлите Ви не изглеждат добре на по-малък екран, клиентите просто няма да им отделят от времето си.
4. Сегментиране на адресатите.
Колкото повече информация събирате за аудиторията си, толкова по-лесно ще Ви бъде да определите кой от какво се интересува. Така ще можете да групирате клиентите си и да им изпращате специални адаптирани към предпочитанията им оферти. А колкото по-съобразени с клиентите са рекламните Ви имейли, толкова по-ефективни ще бъдат.
5. Тествайте.
Похвати в имейлинг кампаниите - много. За да знаете какво работи при Вас, трябва да го тествате. Така че тествайте. Съберете информация за реакциите на потребителите и коригирайте съобщенията си спрямо нея. Така ще се ориентирате какво, къде, пред кого работи и какво - не.
източник: entrepreneur.com
_______________________________________
изображение от: Maxim Ilyahov on Unsplash
изображение от: Maxim Ilyahov on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания
от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си
от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари