Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от
510 0 05 Април. 2022
Директен маркетинг

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са директна връзка между бизнеса и клиентите, от друга - са сравнително евтини.

Освен това позволяват добиване и изследване на информация за поведението на клиентите, която може да се ползва за следващи рекламни съобщения.
 
Важното тук, разбира се, е да подготвяте имейлите си така, че да спечелят вниманието на клиентите си и да ги накарат да поръчат. За тази цел си осигурете тези 5 елемента:
 
1. Лично отношение.
 
Простичко нещо като това да се обърнете по име към клиента, ще го накара да почувства, че Ви е грижа за неговите нужди. Колкото по-персонализирани са имейлите Ви спрямо получателите им, толкова по-ефективни ще бъдат.
 
2. Атрактивни, но незаблуждаващи заглавия.
 
За да бъде отворен един имейл, заглавието му трябва да провокира интерес. Ето защо Ваша задача при подготовката на рекламните съобщения е да измислите такова заглавие, което ще провокира читателя да отдели време на имейла. Разбира се, не по-малко важно е заглавията да отговарят на истината и да кореспондират със съдържанието на самото съобщение. Не се доверявайте на така наречените "click bait" заглавия - те могат да проработят еднократно, но няма да Ви спечелят редовни клиенти. Или да Ви запазят съществуващите.
 

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Адаптиране към мобилните устройства.
 
Имейлите Ви трябва да са приятни за четене и през компютър, и през смартфон. В крайна сметка много хора четат съобщенията си именно от мобилно устройство. Ако имейлите Ви не изглеждат добре на по-малък екран, клиентите просто няма да им отделят от времето си.
 
4. Сегментиране на адресатите.
 
Колкото повече информация събирате за аудиторията си, толкова по-лесно ще Ви бъде да определите кой от какво се интересува. Така ще можете да групирате клиентите си и да им изпращате специални адаптирани към предпочитанията им оферти.  А колкото по-съобразени с клиентите са рекламните Ви имейли, толкова по-ефективни ще бъдат.
 
5. Тествайте.
 
Похвати в имейлинг кампаниите - много. За да знаете какво работи при Вас, трябва да го тествате. Така че тествайте. Съберете информация за реакциите на потребителите и коригирайте съобщенията си спрямо нея. Така ще се ориентирате какво, къде, пред кого работи и какво - не.
 
източник: entrepreneur.com
 
_______________________________________

изображение от: Maxim Ilyahov on Unsplash

 

Tags: имейлингимейл маркетингимейлинг кампании

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.