5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си
14299
0
16 Ноември. 2018
Директен маркетинг
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби, защото струва малко, а има потенциала да донесе високи резултати.
Само ако действате внимателно и използвате подходящите методи, разбира се. Ето няколко от тях, които ще Ви съдействат да повишите продажбите си:
1. Включете видеа в имейлите си.
Както изображенията, така и видеата са по-ангажиращи от писания текст. Освен това с тях ще можете да покажете на потенциалните клиенти продуктите и услугите си в действие, да демонстрирате ползите, които носят на закупилите ги.
2. Включете подател.
Хората са много по-склонни да се доверят на рекламата по имейла, ако тя е изпратена от конкретно лице. Вместо да разчитате на марката да Ви представлява, поставете името на подателя: да речем Иван Иванов, отдел Обслужване на клиенти. Така писмото Ви няма да изглежда като автоматично генерирано, а ще добие качествата на диалог между реални хора.
3. Подготвяйте различни кампании за различните групи клиенти.
За да реализирате продажби, трябва да предложите правилния продукт на правилните потребители. Вместо да предлагате всичко на всички, подберете конкретни клиенти, които биха се заинтересували от дадена оферта, и им я предложете. Така хем няма да разпилявате усилията си, хем няма да досаждате на онези от потребителите, които тази оферта не интересува.
4. Подгответе имейлите си така, че да звучат като разговор.
Представете си, че клиентът е пред Вас и трябва да го убедите да си купи продукта. Напишете такъв имейл, който да изглежда като диалог, в който отговаряте на най-важните за потребителя въпроси. Рекламата, която отговаря на въпросите на потребителите преди те да ги зададат, е по-ефективна, защото спестява време и демонстрира, че познавате и потребителите си, и продуктите си.
5. Отделете повече време на заглавието на имейла, отколкото на самия му текст.
Ако заглавието е слабо, клиентите няма да отворят имейла Ви. Така че какъв е смисълът да имате превъзходен рекламен текст, ако никой няма да отвори имейла Ви и да го прочете?!
Още за имейл маркетинг вижте тук >>>
Още за имейл маркетинг вижте тук >>>
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари