Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от
256 0 16 Ноември. 2018
Директен маркетинг

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби, защото струва малко, а има потенциала да донесе високи резултати.

Само ако действате внимателно и използвате подходящите методи, разбира се. Ето няколко от тях, които ще Ви съдействат да повишите продажбите си:
 
1. Включете видеа в имейлите си.
 
Както изображенията, така и видеата са по-ангажиращи от писания текст. Освен това с тях ще можете да покажете на потенциалните клиенти продуктите и услугите си в действие, да демонстрирате ползите, които носят на закупилите ги.
 
2. Включете подател.
 
Хората са много по-склонни да се доверят на рекламата по имейла, ако тя е изпратена от конкретно лице. Вместо да разчитате на марката да Ви представлява, поставете името на подателя: да речем Иван Иванов, отдел Обслужване на клиенти. Така писмото Ви няма да изглежда като автоматично генерирано, а ще добие качествата на диалог между реални хора.
 
3. Подготвяйте различни кампании за различните групи клиенти.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


За да реализирате продажби, трябва да предложите правилния продукт на правилните потребители. Вместо да предлагате всичко на всички, подберете конкретни клиенти, които биха се заинтересували от дадена оферта, и им я предложете. Така хем няма да разпилявате усилията си, хем няма да досаждате на онези от потребителите, които тази оферта не интересува.
 
4. Подгответе имейлите си така, че да звучат като разговор.
 
Представете си, че клиентът е пред Вас и трябва да го убедите да си купи продукта. Напишете такъв имейл, който да изглежда като диалог, в който отговаряте на най-важните за потребителя въпроси. Рекламата, която отговаря на въпросите на потребителите преди те да ги зададат, е по-ефективна, защото спестява време и демонстрира, че познавате и потребителите си, и продуктите си.
 
5. Отделете повече време на заглавието на имейла, отколкото на самия му текст.
 
Ако заглавието е слабо, клиентите няма да отворят имейла Ви. Така че какъв е смисълът да имате превъзходен рекламен текст, ако никой няма да отвори имейла Ви и да го прочете?!

Още за имейл маркетинг вижте тук >>>
 
източник: allbusiness.com

Tags: директни продажбиимейл маркетингдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие

от Biznesidei.bg
18 Ноември 2016
Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер


[url=http://prednisone60.com/]prednisone steroid[/url] [url=http://elimite30.com/]where to buy elimite[/url] [url=http://estrace1.com/]estrace pills[/url] [url=http://viagra150.com/]viagra[/url]...

3 знака, че бизнесът Ви е готов да се развива на международни пазари


Info well applied..
canadian online pharmacies canadian king pharmacy - https://www.canadianpharmacyu.com/ ...

11 цитата, които ще променят начина, по който гледате на проблемите


Awesome tips. Thank you!
canadian pharcharmy walgreens pharmacy - https://www.canadianpharmacyopen.com/ ...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.