Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от
907 0 04 Март. 2022
Директен маркетинг

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно нискоразходни методи да предлагате продуктите си.

От една страна Ви дава директна връзка с потребителите, от друга Ви позволява да следите резултатите от усилията си, за да ги адаптирате по-добре.
 
С оглед рекламните Ви имейли да реализират високи резултати, освен да се съобразявате с данните от предходните кампании, избягвайте следните няколко грешки:
 
1. Заблуждаващи заглавия.
 
Не подкопавайте репутацията си по този начин. Отделете достатъчно време на избора на заглавие, за да бъде то интересно, без да звучи скандално и да не обещава невъзможни неща. В противен случай следващите Ви имейли просто ще бъдат игнорирани.
 
2. Липса на персонализация.
 
За да Ви се доверят клиентите, трябва да "говорите на техния език". Иначе казано, да съборазите съобщението си с целевия си потребител, с неговите проблеми, нужди и желания, да ползвате приложимите термини. Всичко това ще помогне на четящия да се "припознае" в имейла Ви, а така и да се зачете в съобщението Ви и да поръча.
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук


3. Нищо друго освен стремеж към реализиране на сделката.
 
Целта на директната комуникация е не просто клиентът да купи сега. Целта е да го убедите в качествата на стоките си, с оглед клиентът да купува не инцидентно, а редовно. За тази цел трябва да изградите отношения, в които е ясно, че разбирате трудностите пред потребителите и им предлагате средство да решат проблемите си. В крайна сметка продажбите не са еднопосочни, а следва да носят полза и на продаващия, и на купуващия.
 
4. Твърде чести отстъпки.
 
Ако не предлагате стоките си на обичайната им цена, а непрекъснато правите отстъпки, това комуникира пред клиента, че стоките Ви просто не си струват тази обичайна цена. Не е добра идея да подкопавате доверието в качеството на продуктите си.
 
5. Липса на яснота какво очаквате от клиентите.
 
Представете си, че получите имейл, който Ви представя даден продукт и Ви показва защо той е чудесен, ще разреши проблемите Ви, ще направи живота Ви по-лесен. И толкова. Какво ще правите с този имейл? Не пращайте такива съобщения. Представете продукта си, дайте доказателства за качествата му, за да уверите клиентите, че е чудесен. Но не забравяйте да напишете ясно, че призовавате потребителите си да го поръчат. Ако има определени стъпки, които трябва да се предприемат, за да се направи заявка, опишете ги ясно и точно. Колкото по-лесно е за получателите на имейла е да се ориентират какво искате от тях, толкова по-голям е шансът да го направят.
 
източник: allbusiness.com
 
_________________________________________________
 
изображение от: Torsten Dettlaff from Pexels
 

Tags: рекламна кампанияимейл маркетингимейлинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.