Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 по-различни съвета за повече продажби

от
1085 0 20 Януари. 2022
Успешни стратегии

3 по-различни съвета за повече продажби
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да реализирате сделки за Вас е от първостепенно значение.

Вероятно сте срещали всякакви съвети - от това как да говорите с клиентите, през това как да изглеждат продажбените Ви канали до това каква информация да събирате и как да я обработвате, за да изясните в коя реклама да вложите и в коя - не.
 
Вижте обаче тези 3 съвета, които може би не сте чували досега:
 
1. Признайте си честно какво работи и какво не.
 
Дори и да харесвате много даден метод на привличане на клиенти и реализиране на продажби, ако той не е резултатен, не можете да си позволите да му отдавате повече от времето си, отколкото заслужава. Така че когато разглеждате статистиката на продажбите си, бъдете максимално акуратни в определянето на това какво работи най-добре, какво работи не толкова добре, какво въобще не работи. Така ще пренасочите времето, загубено в неефективни мерки, към ефективните.
 
2. Контролирайте емоциите си, когато получите отказ.
 
Разбираемо е да не Ви е приятно, когато клиент, на когото сте отделили много време и внимание, все пак не се реши да купи от Вас. Да се отдавате на емоциите си тук, обаче, е непродуктивно. Не бива да издавате пред клиентите неудоволствието си, защото те имат право да откажат сделката и ако усетят, че това право им се оспорва, няма да се върнат втори път при Вас. Същевременно не искате потребителите да мислят, че единственото, което Ви интересува е реализирането на продажбата, нито искате да развалите добрите отношения, които сте изградили досега - те могат да Ви помогнат да осъществите сделка в бъдеще. Освен това да се томозите ще Ви загуби време и ще повлияе негативно на мотивацията Ви. Да, сега не сте успели с този клиент, но ако все пак сте работили, за да му оставите добро впечатление, в последствие ще сте свободни отново да опитате да го убедите да купи.
 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


3. Съхранявайте позитивизма си.
 
Продажбите не са лесна работа. Както всичко останало, и те си имат пикове и спадове. Когато се окажете в ситуация на спад, не бързайте да се отчайвате и да се самозаклеймявате като лош продавач. Напротив, търсете нови варианти, които да опитате. Вгледайте се в аналогични минали периоди, за да откриете какво Ви е извело от тях. Вместо да се тревожите, въоръжете се с търпение и работете за промяна на ситуацията.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: продажбимаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.