3 насоки, които да подобрят продажбите Ви
67
0
29 Януари. 2021
Успешни стратегии

39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се съсредоточите върху реализирането на продажби, които да Ви носят приходи.
Ето 3 насоки, които ще Ви съдействат да подобрите този показател в своята фирма:
1. Съсредоточете се върху процеса, не само върху резултата.
Какво означава това? От една страна - да изградите такъв продажбен процес, при който имате възможно най-фокусирана група потенциални клиенти, от които шансовете да спечелите продажба са значителни. Това ще изисква от Вас да познавате целевата си аудитория добре, но ще Ви спести разходите по рекламиране към незаинтересовани хора. От друга страна процесът на продажбите включва и обслужването на клиентите, всички стъпки, през които минават те, за да купят стоката Ви. Този процес трябва да е максимално лесен и приятен за клиентите, за да се върнат при Вас за повторни покупки.
2. Възприемете неутрално отношение, когато клиент сподели за проблем.
Съвсем естествено е да се притесните, ако потребител Ви се обади с оплакване. Но ако запазите спокойствие и неутралитет и изслушате внимателно проблема, ще вдъхнете значително по-голямо доверие у клиентите си. Същевременно ще им помогнете да се успокоят, ако за разстроени или ядосани.
3. Грижете се за собственото си спокойствие.
За да продавате качествено, не бива да мислите само за продажби. В противен случай ще се преуморите и ще "блокирате". Вместо по време на обедната почивка да се опитвате да печелите нови клиенти, докато се храните, отделете времето си само на обяда. Почивайте след края на работния ден, в събота и неделя - също. Така ще успявате да "презаредите" батериите и ще се предпазите от зациклянето в рутината.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...
3 качества, които печелят доверието на клиентите
от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Последни коментари
4 начина да използвате социалните мрежи за продажби
slots real money - http://cacinowina.com/ canadian drug stores...
Шофьор на лимузина
Куплю дом Красноярск...
5 предимства извън високата заплата, които правят служителите щастливи
cialis reps cialis online canadian cialis http://cialisirt.com/ cialis tadalafil 20 mg [url=http://cialisirt.com/#]lowest cialis prices[/url] cialis 30...
Сподели своя коментар0 Коментари