Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от
162 0 29 Януари. 2021
Успешни стратегии

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се съсредоточите върху реализирането на продажби, които да Ви носят приходи.

Ето 3 насоки, които ще Ви съдействат да подобрите този показател в своята фирма:
 
1. Съсредоточете се върху процеса, не само върху резултата.
 
Какво означава това? От една страна - да изградите такъв продажбен процес, при който имате възможно най-фокусирана група потенциални клиенти, от които шансовете да спечелите продажба са значителни. Това ще изисква от Вас да познавате целевата си аудитория добре, но ще Ви спести разходите по рекламиране към незаинтересовани хора. От друга страна процесът на продажбите включва и обслужването на клиентите, всички стъпки, през които минават те, за да купят стоката Ви. Този процес трябва да е максимално лесен и приятен за клиентите, за да се върнат при Вас за повторни покупки.
 
2. Възприемете неутрално отношение, когато клиент сподели за проблем.
 
Съвсем естествено е да се притесните, ако потребител Ви се обади с оплакване. Но ако запазите спокойствие и неутралитет и изслушате внимателно проблема, ще вдъхнете значително по-голямо доверие у клиентите си. Същевременно ще им помогнете да се успокоят, ако за разстроени или ядосани.
 
3. Грижете се за собственото си спокойствие.
 

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


За да продавате качествено, не бива да мислите само за продажби. В противен случай ще се преуморите и ще "блокирате". Вместо по време на обедната почивка да се опитвате да печелите нови клиенти, докато се храните, отделете времето си само на обяда. Почивайте след края на работния ден, в събота и неделя - също. Така ще успявате да "презаредите" батериите и ще се предпазите от зациклянето в рутината.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: продажбиклиентиприходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.