Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от
1236 0 05 Януари. 2021
Успешни стратегии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от Вас.

Разбира се, това няма как да стане, но да повишите броя на посетителите, които стават реални клиенти, е напълно възможно.
 
За целта сайтът Ви следва да разполага с тези 3 компонента:
 
1. Полезна за клиентите информация.
 
Когато посети сайта Ви, потребителят трябва да научи нещо ново и полезно. Това от една страна ще го накара да остане по-дълго време, което е във Ваша полза. От друга представя бизнеса Ви като добре подготвен в сферата, в която оперира. А ако имате репутация на експерт, ще е по-лесно за Вас да убедите клиентите да Ви се доверят, а така и да поръчат.
 
2. Качествено обслужване.
 
Кой клиент би си поръчал нещо от сайт с лошо обслужване? Обучете служителите си, заети с тази дейност, как да съдействат максимално на клиентите, докато запазват приветливост и добър тон. Мислете от гледната точка на потребителя и се стремете да изградите такова обслужване, каквото самите Вие искате да получите. За тази цел е важно контактите да се откриват лесно, да е указано кога може да се позвъни на служебните телефони, ако има вграден чат - операторът да отговаря своевременно и т.н. и т.н.
 

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук


3. Впечатляващ, но не и объркващ изглед.
 
Добрият и лесен за ползване дизайн на сайта Ви ще остави добро впечатление у клиентите и ще ги улесни в пазаруването. Постарайте се да се отличите от конкурентите си, но се съобразете с това навигирането да става възможно най-интуитивно. Колкото по-неусложнено е самото пазаруване, толкова по-лесно ще "затваряте" продажбите.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: поръчкиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.