Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от
36 0 05 Януари. 2021
Успешни стратегии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от Вас.

Разбира се, това няма как да стане, но да повишите броя на посетителите, които стават реални клиенти, е напълно възможно.
 
За целта сайтът Ви следва да разполага с тези 3 компонента:
 
1. Полезна за клиентите информация.
 
Когато посети сайта Ви, потребителят трябва да научи нещо ново и полезно. Това от една страна ще го накара да остане по-дълго време, което е във Ваша полза. От друга представя бизнеса Ви като добре подготвен в сферата, в която оперира. А ако имате репутация на експерт, ще е по-лесно за Вас да убедите клиентите да Ви се доверят, а така и да поръчат.
 
2. Качествено обслужване.
 
Кой клиент би си поръчал нещо от сайт с лошо обслужване? Обучете служителите си, заети с тази дейност, как да съдействат максимално на клиентите, докато запазват приветливост и добър тон. Мислете от гледната точка на потребителя и се стремете да изградите такова обслужване, каквото самите Вие искате да получите. За тази цел е важно контактите да се откриват лесно, да е указано кога може да се позвъни на служебните телефони, ако има вграден чат - операторът да отговаря своевременно и т.н. и т.н.
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


3. Впечатляващ, но не и объркващ изглед.
 
Добрият и лесен за ползване дизайн на сайта Ви ще остави добро впечатление у клиентите и ще ги улесни в пазаруването. Постарайте се да се отличите от конкурентите си, но се съобразете с това навигирането да става възможно най-интуитивно. Колкото по-неусложнено е самото пазаруване, толкова по-лесно ще "затваряте" продажбите.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: поръчкиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Изгоден бизнес на село върху малък терен


[url=https://loanstk.com/]personal loans application[/url] [url=https://refloans.com/]payday loan fast[/url] [url=https://emmalending.com/]lending com[/url] [url=https://elmaloans.com/]apply for loan...

5 начина да накарате стартъп фирмата си да изглежда професионално


pure cbd
cbd oil for sleep hemp cbd...

4 неща за които трябва да внимавате при уволнение на служител


what is kamagra - https://kamapll.com/ levitra 20 mg...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.