Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от
278 0 15 Февруари. 2022
Успешни стратегии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на бизнеса Ви, и на потребителите. Естествено е да целите минимизиране на щетите.

За да го направите, е важно да съхраните редовните си клиенти, а така да си осигурите постоянни приходи. Не по-малко важно, обаче, е да проявите разбиране към затрудненията, които срещат те в условията на инфлация. Съответно да предприемете мерки, които ще им помогнат да продължат да купуват, дори и в намалени количества или с по-дълги прекъсвания.
 
Ето какво можете да направите:
 
1. Преразгледайте клиентската си база и отношението ѝ към Вашия бизнес.
 
За да се адаптирате към новите условия, трябва да ги познавате и разбирате. Следете данните си, анализирайте промените в поведението на потребителите си. Така ще можете да решите дали настоящите Ви маркетингови усилия са ефективни и какво в тях е важно да промените. 
 
2. Преформулирайте цените си.
 
Когато клиентите не могат да си позволят да платят големи суми, Ваша задача е да им предложите опции, които могат да си позволят. Да речем, че предлагате определено количество стоки за дадена цена. За да понижите цената, но да запазите качеството, вариант е да понижите бройката на стоките. Преосмислете какво включват продуктите Ви, какви пакети можете да предложите, с които да се спестят пари. Ако е удачно, въведете разсрочено плащане. Задачата Ви тук е да намерите начини да се вместите в бюджета на клиентите си, без да им предлагате стока или услуга с по-ниско качество от това, с което са свикнали.
 

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук


3. Фокусирайте се върху това клиентите да разберат защо плащат именно тази цена за продуктите Ви.
 
За да са склонни да се разделят с парите си срещу Вашите стоки в условия на инфлация, потребителите трябва да разбират добре как сте извършили ценообразуването. Ето защо трябва да заложите на откровено и прозрачно комуникиране на цените. Опрете се на качеството на стоките си и да други подкрепящи ги предимства, за да аргументирате изискваните плащания, ако не можете да ги понижите.
 
източник: allbusiness.com

___________________________________________

изображение от: Markus Winkler from Pexels
 

Tags: инфлацияклиентицени

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2020
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата

от Biznesidei.bg
31 Януари 2020
Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.