Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от
774 0 15 Февруари. 2022
Успешни стратегии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на бизнеса Ви, и на потребителите. Естествено е да целите минимизиране на щетите.

За да го направите, е важно да съхраните редовните си клиенти, а така да си осигурите постоянни приходи. Не по-малко важно, обаче, е да проявите разбиране към затрудненията, които срещат те в условията на инфлация. Съответно да предприемете мерки, които ще им помогнат да продължат да купуват, дори и в намалени количества или с по-дълги прекъсвания.
 
Ето какво можете да направите:
 
1. Преразгледайте клиентската си база и отношението ѝ към Вашия бизнес.
 
За да се адаптирате към новите условия, трябва да ги познавате и разбирате. Следете данните си, анализирайте промените в поведението на потребителите си. Така ще можете да решите дали настоящите Ви маркетингови усилия са ефективни и какво в тях е важно да промените. 
 
2. Преформулирайте цените си.
 
Когато клиентите не могат да си позволят да платят големи суми, Ваша задача е да им предложите опции, които могат да си позволят. Да речем, че предлагате определено количество стоки за дадена цена. За да понижите цената, но да запазите качеството, вариант е да понижите бройката на стоките. Преосмислете какво включват продуктите Ви, какви пакети можете да предложите, с които да се спестят пари. Ако е удачно, въведете разсрочено плащане. Задачата Ви тук е да намерите начини да се вместите в бюджета на клиентите си, без да им предлагате стока или услуга с по-ниско качество от това, с което са свикнали.
 

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук


3. Фокусирайте се върху това клиентите да разберат защо плащат именно тази цена за продуктите Ви.
 
За да са склонни да се разделят с парите си срещу Вашите стоки в условия на инфлация, потребителите трябва да разбират добре как сте извършили ценообразуването. Ето защо трябва да заложите на откровено и прозрачно комуникиране на цените. Опрете се на качеството на стоките си и да други подкрепящи ги предимства, за да аргументирате изискваните плащания, ако не можете да ги понижите.
 
източник: allbusiness.com

___________________________________________

изображение от: Markus Winkler from Pexels
 

Tags: инфлацияклиентицени

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2020
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата

от Biznesidei.bg
31 Януари 2020
Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.