Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
774
0
15 Февруари. 2022
Успешни стратегии
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на бизнеса Ви, и на потребителите. Естествено е да целите минимизиране на щетите.
За да го направите, е важно да съхраните редовните си клиенти, а така да си осигурите постоянни приходи. Не по-малко важно, обаче, е да проявите разбиране към затрудненията, които срещат те в условията на инфлация. Съответно да предприемете мерки, които ще им помогнат да продължат да купуват, дори и в намалени количества или с по-дълги прекъсвания.
Ето какво можете да направите:
1. Преразгледайте клиентската си база и отношението ѝ към Вашия бизнес.
За да се адаптирате към новите условия, трябва да ги познавате и разбирате. Следете данните си, анализирайте промените в поведението на потребителите си. Така ще можете да решите дали настоящите Ви маркетингови усилия са ефективни и какво в тях е важно да промените.
2. Преформулирайте цените си.
Когато клиентите не могат да си позволят да платят големи суми, Ваша задача е да им предложите опции, които могат да си позволят. Да речем, че предлагате определено количество стоки за дадена цена. За да понижите цената, но да запазите качеството, вариант е да понижите бройката на стоките. Преосмислете какво включват продуктите Ви, какви пакети можете да предложите, с които да се спестят пари. Ако е удачно, въведете разсрочено плащане. Задачата Ви тук е да намерите начини да се вместите в бюджета на клиентите си, без да им предлагате стока или услуга с по-ниско качество от това, с което са свикнали.
3. Фокусирайте се върху това клиентите да разберат защо плащат именно тази цена за продуктите Ви.
За да са склонни да се разделят с парите си срещу Вашите стоки в условия на инфлация, потребителите трябва да разбират добре как сте извършили ценообразуването. Ето защо трябва да заложите на откровено и прозрачно комуникиране на цените. Опрете се на качеството на стоките си и да други подкрепящи ги предимства, за да аргументирате изискваните плащания, ако не можете да ги понижите.
източник: allbusiness.com
___________________________________________
изображение от: Markus Winkler from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви
от Biznesidei.bg
02 Октомври 2020
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата
от Biznesidei.bg
31 Януари 2020
Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга....
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари