Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата

от
7117 0 31 Януари. 2020
Успешни стратегии

4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга. Затова и внимателното им определяте е от особено значение, ако искате да реализирате продажби.

Какво обаче е важното в тази връзка:
 
1. Цената е измерител за печалбата на потребителя.
 
Най-вероятно сте чували, че когато рекламирате дадена стока, трябва да я погледнете през очите на клиентите. Така рекламата ще кореспондира с техните нужди и ще привлече вниманието им. Същото се отнася и за цената. Тя показва колко ще плати клиентът Ви за Вашия продукт, а така и колко ще спечели, ако си го купи. Печалбата от него е именно ползата, която ще извлече от ползването на продукта Ви. Затова цената, която определяте, трябва да е съразмерна не просто с Вашите финансови цели, но и с ползите за потребителите. 
 
2. Цената носи информация на клиентите.
 
Колкото по-високо трябва да плати за стоката Ви потребителят, толкова по-високо качество ще очаква от нея. Ако след покупка се окаже, че цената е завишена, повторна покупка няма да последва. Затова е важно, когато ценообразувате, да се съобразявате и със заявката за качество, която правите по този начин.
 
3. Цената определя разходите.
 

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


Което звучи противоположно на разходния метод на ценообразуване (иначе казано по себестойност на продукта), където цената се определя от всичко, платено за изработка на стоката, плюс печалба. Но ако смятате цената по разходния метод и тя се окаже прекалено висока, значи нещо в производствения процес не е оптимизирано. Вашата задача е да намерите цената, на която хората са готови да купуват продукта Ви отново и отново. На нейна база вече следва да определите колко разходи можете да правите за производство.
 
4. Цената се определя от клиентите.
 
Както бе посочено по-горе, цената е това, което хората са склонни да платят за даден Ваш продукт. Ако решите да предложите по-висока, най-вероятно няма да реализирате достатъчно поръчки. Ако пък реализирате и се окаже, че цената надвишава качеството, няма да имате повторни поръчки, с което фирмата Ви пак ще пострада. Най-доброто, което можете да направите, е да подготвите едновременни тестове на различни цени и да следите резултатите и за двете. Това ще Ви даде представа дали имате възможност да сложите по-висока цена или е по-добре да се придържате към по-ниската.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: ценообразуванепродуктиразходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.