Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от
7135 0 27 Юли. 2016
Успешни стратегии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете предлагането на своя продукт. Още повече, че това помага да стартирате продажбите, съобразявайки се с мащабите на дейността си.

Ето още няколко предимства, от които можете да се възползвате:
 
1. Магазините обичат да работят с месни доставчици.
 
В повечето случаи причината е чисто прагматична. Колкото по-отдалечен е един доставчик от търговеца, предлагащ стоките му, толкова по-големи са разходите за доставка. Предлагането на месни продукти спестява и от цената на доставката, и от времето, необходимо за довеждане на продуктите до лавиците на магазина. Така че и спешните поръчки са значително улеснени.
 
2. Местните хора и туристите обичат да купуват продукти, произведени от местни хора.
 
Колкото и да не Ви се вярва, хората усещат задоволство при потребяването на стоки, произведени в техния район. Туристите от своя страна искат да опитат характерни продукти, които са произведени на мястото, което посещават. Маркетингът Ви трябва да е ориентиран към точно тази психологическа особеност на клиентите Ви и да гъделичка гордостта им на местно население или туристическото им любопитство.
 
3. Можете да откриете дали клиентите харесват продукта Ви.
 

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук


Колкото по-близо сте до аудиторията си, толкова по-лесно ще я опознаете. Ако продавате в магазина на съседната улица, можете да отидете в него и лично да предлагате продуктите си и да разговаряте с клиентите си. Можете да ги анкетирате на място. Търговецът пък от своя стана може да Ви посочи честота на поръчките, демография на клиентите и т.н. Колкото по-богата информация получавате, толкова по-добре ще се ориентирате в пазара.
 
4. Можете да тествате продуктите си на местния пазар, преди да разширите бизнеса си и другаде.
 
Тук можете лесно да експериментирате с оферти, цени и маркетингови стратегии. Тези тестове ще Ви улеснят при селектирането на метод за излизане на новите пазари и за подбирането на подходящите стратегии за рекламиране. Освен това ще имате възможност да наберете средства, които впоследствие да вложите в разширяването на дейността. 
 
5. Местният магазин е първата Ви стъпка към голямата дистрибуция.
 
За да увеличите шансовете си за успех в национален план, трябва да генерирате поръчки, приходи, опит и маркетингови данни. На новите пазари в последствие ще можете да рекламирате продуктите си като "особено успешни в магзини като Вашия", включително като посочите числови даннни, които винаги са по-убедителни. По този начин ще покажете на клиентите си от новия пазар, че им предлагате вече изпробван продукт, на който могат да се доверят.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: местен бизнеспродаванемаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.