Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от
926 0 03 Февруари. 2022
Успешни стратегии

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото помага на съдържанието Ви да привлича по-голямо внимание. А така и на стоките и услугите Ви да достигат до повече хора.

Какво да направите, за да оптимизирате публикациите си по-добре? Ето 4 подходящи практики:
 
1. Инвестирайте върху висококачествено съдържание.
 
Когато предлагате на клиентите нещо, което заслужава вниманието им, те ще са склонни не само да му отделят от времето си, но и да го споделят. Същевременно, няма как да се индексирате на предни позиции, ако публикациите Ви не са интересни и не носят важна информация. Затова се фокусирайте върху предоставянето на ценни публикации, включително новаторски такива.
 
2. Оптимизирайте непрекъснато.
 
Винаги има какво да подобрите в сайтовете си. Било скоростта им, било изгледа през мобилни устройства, било организацията им. Със сигурност трябва да обновявате съдържанието им регулярно. Следете за проблеми и ги отстранявайте своевременно. Вглеждайте се в сайтовете си както би го направил потребител, за да откриете къде можете да въведете промени, които да ги направят по-приятни и лесни за ползване.
 
3. Публикувайте връзки към сайта си на външни страници.
 

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук


Така ще Ви виждат повече хора. Проверете в какви директории можете да включите бизнес сайта си. Проучете има ли блогове, които разглеждат сферата, в която работите, и където бихте могли (включително срещу заплащане) да публикувате връзки към свое съдържание. Потърете партньори, с които бихте могли да си разменяте линкове към публикации - те да публикуват Ваши, а Вие - техни и т.н.
 
4. Анализирайте изходните данни.
 
Както при всяка дейност, за да разберете дали усилията Ви са резултатни, трябва да проучите данните на изхода. Колко пъти страниците Ви са излезли като резултат при търсене? На кое място? Колко посещения имате за даден период (месец, тримесечие, полугодие...)? Колко прегледа имат отделните Ви публикации и т.н. и т.н. Това ще Ви помогне да се ориентирате не само за резултатите от миналите си действия, но и ще Ви покаже къде е най-добре да вложите бъдещите си усилия.
 
източник: allbusiness.com

______________________________________

изображение от: Myriam Jessier on Unsplash
 

Tags: оптимизация за търсачкисъдържаниепубликации

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

3 знака, че съдържанието Ви е качествено

от Biznesidei.bg
16 Юни 2020
Маркетингът на съдържанието е сред инструментите, които могат да съдействат...

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.