4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
926
0
03 Февруари. 2022
Успешни стратегии
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото помага на съдържанието Ви да привлича по-голямо внимание. А така и на стоките и услугите Ви да достигат до повече хора.
Какво да направите, за да оптимизирате публикациите си по-добре? Ето 4 подходящи практики:
1. Инвестирайте върху висококачествено съдържание.
Когато предлагате на клиентите нещо, което заслужава вниманието им, те ще са склонни не само да му отделят от времето си, но и да го споделят. Същевременно, няма как да се индексирате на предни позиции, ако публикациите Ви не са интересни и не носят важна информация. Затова се фокусирайте върху предоставянето на ценни публикации, включително новаторски такива.
2. Оптимизирайте непрекъснато.
Винаги има какво да подобрите в сайтовете си. Било скоростта им, било изгледа през мобилни устройства, било организацията им. Със сигурност трябва да обновявате съдържанието им регулярно. Следете за проблеми и ги отстранявайте своевременно. Вглеждайте се в сайтовете си както би го направил потребител, за да откриете къде можете да въведете промени, които да ги направят по-приятни и лесни за ползване.
3. Публикувайте връзки към сайта си на външни страници.
Така ще Ви виждат повече хора. Проверете в какви директории можете да включите бизнес сайта си. Проучете има ли блогове, които разглеждат сферата, в която работите, и където бихте могли (включително срещу заплащане) да публикувате връзки към свое съдържание. Потърете партньори, с които бихте могли да си разменяте линкове към публикации - те да публикуват Ваши, а Вие - техни и т.н.
4. Анализирайте изходните данни.
Както при всяка дейност, за да разберете дали усилията Ви са резултатни, трябва да проучите данните на изхода. Колко пъти страниците Ви са излезли като резултат при търсене? На кое място? Колко посещения имате за даден период (месец, тримесечие, полугодие...)? Колко прегледа имат отделните Ви публикации и т.н. и т.н. Това ще Ви помогне да се ориентирате не само за резултатите от миналите си действия, но и ще Ви покаже къде е най-добре да вложите бъдещите си усилия.
източник: allbusiness.com
______________________________________
изображение от: Myriam Jessier on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
3 знака, че съдържанието Ви е качествено
от Biznesidei.bg
16 Юни 2020
Маркетингът на съдържанието е сред инструментите, които могат да съдействат...
5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват
от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари