Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от
608 0 08 Март. 2022
Успешни стратегии

6 стъпки към ангажиращото съдържание
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на репутация на пазара. Той може да Ви помогне да демонстрирате компетенциите си и да спечелите доверието на клиентите си като експерт в своята област.

За да се получи това обаче, съдържанието Ви трябва да привлича нужното внимание. За тази цел “извървете” следните 6 стъпки:
 
1. Извадете парите от уравнението.
 
Съдържанието не е инструмент единствено за продажби. Ползвайте го като такъв (умерено, разбра се), едва когато спечелите доверието на потребителите си. Вашите статии, снимки и видеа трябва да са първо полезни и информативни, след това да Ви печелят продажби.
 
2. Започнете с целта.
 
За да имат публикациите Ви ефект, трябва да сте наясно каква е целта им. В противен случай няма да ги подготвите ефективно. Съобразете се с това какво е важно за аудиторията Ви, какво я интересува, какви са притесненията и нуждите ѝ. Това ще Ви покаже в каква посока да разработвате съдържанието си.
 
3. Използвайте собствения си опит.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Така публикациите Ви ще се сдобият с незаменимо качество - реалистичност. Когато разказвате своите преживявания, от една страна позволявате на аудиторията си да почерпи от опита Ви, а от друга - да Ви опознае по-добре и да се припознае с Вас. Същевременно, личният опит, който споделяте, подчертава практическия аспект на компетенциите Ви.
 
4. Разберете своя начин на изразяване.
 
Вашият бизнес си има мисия встрани от естествената нужда да печели пари, за да изхранва заетите в него лица. Тази мисия на бизнеса - това, което той иска да направи за клиентите си и средата, в която се развива - е именно това, което съдържанието Ви трябва да изразява. Защото и самият Ви бизнес го изразява. Важно е да постигнете този унисон, за да може мисията и ценностите Ви да са това, с което Ви асоциират клиените.
 
5. Използвайте това собствено изразяване в публикациите си.
 
Когато вече знаете какви са мисията и ценностите Ви и какво искате да покажете на клиентите, е време да адаптирате съдържанието си в тази посока. Така ще постигнете единство на това, което заявявате, и това, което действително вършите. Това ще Ви съдейства да спечелите доверието на клиентите.
 
6. Доверете се на процеса.
 
Да спечелите аудиторията си чрез маркетинг на съдържание не е бърз или лесен процес. Той отнема време и изисква постоянство, но несъмнено се отплаща. Затова е важно да бъдете търпеливи и да останете консистентни.
 
източник: entrepreneur.com
 
____________________________________________
 
изображение от: Brooke Lark on Unsplash
 

Tags: маркетинг на съдържаниемаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.