Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 начина да привлечете нови клиенти

от
3377 0 07 Февруари. 2020
Успешни стратегии

6 начина да привлечете нови клиенти
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни постъпления. Новите клиенти са тези, които Ви помагат да разширявате бизнеса си.

Как да ги привлечете обаче? Ето няколко идеи:
 
1. Предложете отстъпки, които до момента не сте прилагали.
 
Ако специалните Ви оферти винаги са били с намаления в цената, разнообразете подхода си. Предложете например подаръци към поръчките, намаления от цената на втори закупен продукт или дори закупуване на 2 продукта на цената на 1. Вариантите са множество, изберете най-подходящите за своя бизнес и ги приложете.
 
2. Помолете редовните си клиенти за препоръки.
 
Ако вече сте изградили позитивни отношения с дадени свои редовни клиенти, надали ще Ви откажат да Ви препоръчат на свои роднини, приятели, колеги. Или пък да споделят мнението си за Вас на сайта Ви или на страниците Ви в социалните мрежи. Така ще спечелите доверието на потенциалните клиенти, които не Ви познават добре и все още се двоумят дали да поръчат от Вас.
 
3. Свържете се със стари клиенти.
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук


Издирете свои клиенти, които от известно време не са поръчвали от Вас. Свържете се с тях, за да им посочите какви нови продукти или услуги можете да им предложите. Вариант е и изготвянето на специална оферта за тях - с подарък, отстъпка от цената, пакет от продукти на специална цена или др.
 
4. Обновете сайта си.
 
Той е "лицето" Ви пред потенциалните клиенти. Затова е важно да е максимално актуален и във възможно най-добро състояние. Освен това трябва лесно и интуитивно да се ползва от мобилни устройства и да е добре отпимизиран за търсачки.
 
5. Встъпете в партньорство със свързани фирми.
 
Какво означава това? Ако например предлагате бебешки стоки, добър вариант за Ваш партньор би била фирма, произвеждаща дрехи за бременни и жени по майчинство. Идеята е да откриете други компании, с чиито стоки и услуги да можете да се комбинирате, с оглед да се рекламирате едни други.
 
6. Не пропускайте да участвате на изложения и други събития, организирани в индустрията, в която работите.
 
На подобни събития, където се събира голям човекопоток, ще имате възможност да демонстрирате продуктите си директно пред множество потенциални клиенти. Да общувате лице в лице с тях. Така много по-лесно ще изградите лични отношения с потребителите, което ще ги направи и по-склонни да Ви се доверят. Освен това ще имате възможност да си "сверите часовника" с други компании във Вашия бранш.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: нови клиентимаркетинг и рекламаотстъпки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.