Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 знака, че съдържанието Ви е качествено

от
339 0 16 Юни. 2020
Успешни стратегии

3 знака, че съдържанието Ви е качествено
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът на съдържанието е сред инструментите, които могат да съдействат значително за популяризиране на дейността на бизнеса Ви.

Добрите публикации не просто привличат, но и задържат вниманието. А щом имате вниманието на клиентите, значително по-лесно ще ги убедите, че си струва да купуват от Вас.
 
За да се получи обаче, съдържанието Ви трябва да е качествено. Ето 3 знака, които го показват като такова:
 
1. Персонализирано е.
 
Хората четат това, което ги засяга. По тази причина е много важно да познавате във възможно най-малки детайли целевата си аудитория. Така ще можете да ѝ предложите публикации, които я вълнуват. Колкото повече ценно съдържание публикувате, толкова повече хора ще идват сами за него при Вас.
 
2. Разнообразно е.
 
Еднотипното съдържание доскучава. Да не говорим, че маркетинговите тенденции се менят турболентно и каквото е популярно днес, може да е безинтересно утре. Не се концентрирайте само върху един тип публикации, а търсете начини да разнообразявате. Можете да поднасяте информация по толкова различни начини: като текст, презентация, инфографика, видео, аудио и пр.
 

ДДС наръчник 2019 - практика и решения по ЗДДС
ДДС наръчник 2019 - практика и решения по ЗДДС

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент

Повече детайли тук

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук


3. Включва мнения и впечатления на Ваши реални клиенти.
 
Колкото и да хвалите стоките си, потребителите винаги ще са поне малко скептични за тях. Но пък биха се доверили на други хора, които са ползвали и са останали доволни. Помислете за всички клипове, в които влогъри рекламират продукти, които са тествали. Този тип маркетинг се ползва именно защото работи. Свържете се с доволни свои клиенти и ги помолете за мнение. Ако наистина харесват стоките Ви, надали ще възразят да споделите думите им на сайта или в социалните си мрежи.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг на съдържаниетопродуктиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.