Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 знака, че съдържанието Ви е качествено

от
137 0 16 Юни. 2020
Успешни стратегии

3 знака, че съдържанието Ви е качествено
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът на съдържанието е сред инструментите, които могат да съдействат значително за популяризиране на дейността на бизнеса Ви.

Добрите публикации не просто привличат, но и задържат вниманието. А щом имате вниманието на клиентите, значително по-лесно ще ги убедите, че си струва да купуват от Вас.
 
За да се получи обаче, съдържанието Ви трябва да е качествено. Ето 3 знака, които го показват като такова:
 
1. Персонализирано е.
 
Хората четат това, което ги засяга. По тази причина е много важно да познавате във възможно най-малки детайли целевата си аудитория. Така ще можете да ѝ предложите публикации, които я вълнуват. Колкото повече ценно съдържание публикувате, толкова повече хора ще идват сами за него при Вас.
 
2. Разнообразно е.
 
Еднотипното съдържание доскучава. Да не говорим, че маркетинговите тенденции се менят турболентно и каквото е популярно днес, може да е безинтересно утре. Не се концентрирайте само върху един тип публикации, а търсете начини да разнообразявате. Можете да поднасяте информация по толкова различни начини: като текст, презентация, инфографика, видео, аудио и пр.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук


3. Включва мнения и впечатления на Ваши реални клиенти.
 
Колкото и да хвалите стоките си, потребителите винаги ще са поне малко скептични за тях. Но пък биха се доверили на други хора, които са ползвали и са останали доволни. Помислете за всички клипове, в които влогъри рекламират продукти, които са тествали. Този тип маркетинг се ползва именно защото работи. Свържете се с доволни свои клиенти и ги помолете за мнение. Ако наистина харесват стоките Ви, надали ще възразят да споделите думите им на сайта или в социалните си мрежи.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг на съдържаниетопродуктиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Това, което прави една фирма уникална са служителите!


how to create a hook for an argumentative essay...

Интервю за работа


example of expository essay short http://writemyessayzt.com/ - land economy essay competition 2019
buy an essay cheap 4 types of essays ppt...

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си


personal statement essay structure http://essaywriterupk.com/ - 5th grade essay template
essay rewriter process writing essays examples...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.