4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви
5201
0
02 Октомври. 2020
Успешни стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги събере пък, клиентите му трябва да са готови да платят цената за продуктите му.
Това е и предпоставка цените, които поставяте на стоките си, да са толкова важни. В какво обаче се изразява влиянието им:
1. Клиентите ви генерират собствената си печалба от покупката посредством цената.
Иначе казано - за да има смисъл да плати за нещо един клиент, той трябва да смята, че печели достатъчно срещу парите си. Ако стоката Ви е качествена, ще си струва и цената. Ако е некачествена, но скъпа - никой няма да я купи.
2. Цената носи информация за качеството.
А тази информация формира и очакванията на клиентите. Обикновено високата цена е знак за високо качество или - както е при луксозните марки - престижност на стоката. Ако тези фактори отсъстват, какъв е смисълът да се плати висока цена? Ако не оправдаете очакванията, които цената Ви поставя, няма как да спечелите постоянни клиенти.
3. Цената определя разходите.
Разбира се, поддръжниците на ценообразуването на база разходите биха казали, че това съждение е невярно. Но всъщност ако се базирате само на разходите си, избягвате маркеинговият момент в определянето на цените. В крайна сметка те трябва да са привлекателни, конкурентни и платими. Затова съобразно цената, която следва да предложите, за да генерирате продажби, трябва да ориентирате и разходите си. Това не значи продуктите Ви да са некачествени, защото сте пестили от суровини, машини или труд. Това значи да търсите оптимални методи за производството им, при които разходите са такива, че да генерирате печалби от продажбите. Не случайно най-високи обороти не се генерират от малко продажби с висока надценка, а от много продажби с по-ниска.
4. Цената се определя от клиентите.
И това колко те считат, че трябва да платят. Ако предлагате стоки, които си струват, хората ще плащат за тях. Но ако потребителите решат, че искате твърде много за това, което предлагате, ще се насочат към конкурентите Ви. Тук могат да ви помогнат и проучванията на цените на сходни стоки, както и информацията, която Вие самите ще събирате от собствените си продажби.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата
от Biznesidei.bg
31 Януари 2020
Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга....
5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари