Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от
2799 0 06 Март. 2020
Социални мрежи

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо ново. Най-вероятно сте наясно с основните изисквания на маркетинга там.

Какво още можете да направите обаче, за да подобрите ефективността на усилията си в тази сфера? Ето няколко съвета:
 
1. Не забравяйте, че неплатените реклами не са това, което бяха.
 
Преди редицата промени в алгоритмите на социалните мрежи бе много по-лесно да достигнете до целевите си клиенти. Сега нещата не стоят точно така. Неплатените реклами достигат до силно ограничен брой клиенти, така че ако искате високи резултати, няма да го постигнете само с тях. Разбира се, това не значи, че никога няма да реализирате поръчки без да платите за популяризирането. Нито че трябва веднага да започнете да подготвяте платени реклами. Важното в случая е да имате информирани, а не високи очаквания.
 
2. Определете целите си в социалните мрежи.
 
За да имате адекватна реклама, трябва да сте наясно какво искате да постигнете с нея. Най-добре е да подготвите кратък план за това какво целите и какви мерки ще вземете, за да го реализирате. Това ще Ви помогне да определите честота и тип на публикациите, кои от тях да са платени, кои - не, какъв бюджет Ви трябва и т.н.
 
3. Открийте какво работи и какво не.
 

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


Какво означава това? Да събирате и анализирате информация за резултатите от действията Ви в социалните мрежи. От публикациите на съдържание, от публикациите на реклами, от платените промоции... Това ще Ви покаже какво генерира най-добри резултати, а имате ли го предвид, ще се ориентирате на какво да наблегнете.
 
4. Опознайте конкурентите си.
 
Защо? Първо, за да си сверите часовника, и второ, за да се отличите от тях. Да познавате пазара, на който се намирате, е много важно за адекватния маркетинг. А социалните мрежи са също един пазар, с който трябва да сте наясно.
 
5. Уверете се, че бюджетът Ви за маркетинг в социалните мрежи е съобразен с целите Ви.
 
Няма как да постигнете високи резултати, ако нямате бюджет или той е прекалено малък. Вгледайте се в плана си за рекламиране в социалните мрежи и преценете какви средства да отделите за реализирането му. Не преувеличавайте разходите си, но не ги и подценявайте.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: социални мрежиреклама в социалните мрежимаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.