Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от
1886 0 15 Юни. 2021
Обслужване на клиенти

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да сте наясно какво иска, от какво се нуждае, какво го мотивира да поръча.

А за да опознаете клиентите си, трябва да ги проучите така, че информацията от проучването да Ви даде ясна и конкретна информация. Ето 4 начина, по които да го направите:
 
1. Чрез статистиката на социалните мрежи
 
Без значение от това в коя социална мрежа готвите своите публикации, те генерират статистическа информация. Колко хора са се ангажирали с публикацията Ви, колко са кликнали, кои теми са се оказали най-интересни, кога потребителите са били най-активни. Всичко това ще Ви даде доста добра представа какво точно привлича вниманието на хората, които искате да спечелите на своя страна.
 
2. Директно общуване.
 
Можете да използвате чатове на живо, можете да използвате телефонни разговори, можете да използвате видео разговори - изборът е Ваш. Имате немалко опции да комуникирате директно с клиентите си. Затова е важно да ги използвате и внимателно да се вслушвате в споделеното.
 
3. Обратна връзка.
 

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


Окуражавайте клиентите да Ви дават обратна връзка за стоките, услугите, публикациите Ви. Въобще за всичко от фирмата Ви, което достига до тях. Следете и позитивните мнения, и критиките, защото те ще Ви покажат в какво сте се справили и къде трябва да работите още. Не забравяйте, че именно клиентите трябва да харесват продуктите и услугите Ви, затова се вслушвайте дори и в онези мнения, които противоречат на Вашето.
 
4. Външни източници.
 
Вие не сте единствените, които проучват потребителите. Данни за предпочитанията им можете да намерите в различни доклади, статии в специализирани издания, в медийни публикации. Така че следете онези външни източници на информация, които могат да Ви подскажат нещо за целевата Ви аудитория, нейното поведение, нужди и цели.
 
източник: allbusiness.com

______________________________________

изображение от: Dan Dimmock on Unsplash
 

Tags: клиенисоциални мрежиобратна връзка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

5 причини онлайн магазинът Ви да не генерира продажби

от Biznesidei.bg
07 Май 2021
Колкото и да са страхотни стоките Ви и да е добър маркетингът Ви, онлайн магазинът...

3 начина да подобрите клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
11 Декември 2020
Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали...

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.