Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от
810 0 14 Декември. 2021
Обслужване на клиенти

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо цените своите клиенти.

И то не само от куртоазия или защото "така правят всички". А защото това ще е полезно за бизнеса Ви.
 
Ето и къде се крият позитивите:
 
1. Благодарността е пътя към изграждане на трайни отношения.
 
Да, бизнесът има прагматична основа: предлагате нещо, което някой иска да купи, с цел да спечелите пари. Само че търгувате с хора, а хората са социални същества. За да пазаруват от Вас, те трябва да се чувстват обгрижени и оценени. А да не оценявате редовните си клиенти, на чиито покупки се дължи развитието на фирмата Ви, е немислимо. Засвидетелствайте своята благодарност, за да затвърдите вече изградените връзки и да създадете още по-добри условия хората, които пазаруват само от време на време при Вас, да станат редовни клиенти.
 
2. Благодарността действа като катализатор на симбиозата между екипите по маркетинг и продажби.
 
Маркетинговият Ви екип ще се погрижи за създаването на креативен и ефективен начин да покажете, че оценявате своите потребители. Екипът по продажбите пък ще го персонализира за отделните групи клиенти. А докато работят заедно, тези два тима ще се учат един от друг и ще се сработват още повече.
 

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Ще оставите трайно впечатление.
 
Жестове като този не минават незабелязани, напротив. Ако накарате клиентите Ви да се чувстват оценени и радостни, че пазаруват от Вас, то те ще имат стимул да се върнат. А колкото по-персонализирани са начините, по които показвате благодарността си, толкова по-запомнящи се ще са те. Така и ефектът им ще е по-дълготраен.
 
Така че, ако решите да пратите малки подаръци на редовните си клиенти за празниците като знак за благодарност, помислете какво знаете за всеки един от тези клиенти. Какво би го зарадвало? За какви тревоги и проблеми Ви е споделял? Имайки това предвид, по-лесно ще изберете подходящия подарък.
 
източник: allbusiness.com
 
___________________________________
 
Изображение от: Kira auf der Heide on Unsplash
 

Tags: клиентимаркетинг и продажбипотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.