Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти

от
3340 0 06 Януари. 2017
Обслужване на клиенти

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за ежедневните предизвикателства и проблеми, с които се сблъскват, и за начините да се справят с тях.

Да разберете това е в основата на постигането на целите Ви. Ако се фокусирате само върху себе си, говорите само за продуктите и услугите си и игнорирате притесненията на потребителите, няма да спечелите никакви продажби.
 
Решението? Задавайте повече въпроси! Точно толкова просто, но и точно толкова ценно за Вас и уменията Ви да разбирате клиентите си. 
 
Какви ползи Ви носят повечето зададени въпроси:
 
1. Научавате какво мотивира потребителите.
 
Когато клиентите споделят с Вас най-големите си проблеми, ще научите какво трябва да им предложите, за да ги решат. Освен това можете да вложите това знание е в рекламирането на същите тези продукти, които се справят с проблемите и отговарят на нуждите.
 
2. Отделяте потенциалните клиенти, на които не можете да помогнете.
 
Може би това Ви звучи като загуба на възможности. Замислете се, обаче - можете ли да предложите всичко на всички? Със сигурност има хора, които няма да купят от Вас по една или друга причина. Да ги отделите от онези, за чието привличане ще вложите усилия, Ви пести много време и средства.

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук


 
3. Вероятността сами да саботирате продажбата намалява.
 
Колкото по-малко знаете за потребителите, на които предлагате, толкова по-голям е шансът да кажете нещо, което да ги накара да се откажат от покупката. Представете си, че предлагате мебели. Казвате на клиента, че правите доставка и монтаж на място. Ако той по някаква причина предпочита да си монтира мебелите сам, тази предварителна информация от Ваша страна може да го откаже от покупката. Ето защо е по-добре да поискате от потребителите информация какво конкретно им трябва и след това да им го предложите, отколкото предварително да посочвате характеристики, които смятате за предимства и които може да се окажат недостатъци.
 
4. Ще подобрите отношенията си с потенциалните клиенти.
 
Задаването на въпроси показва интерес. Ако хората усещат, че се интересувате от тях и решаването на техните проблеми, а не само от печалбата си, те ще бъдат по-склонни не само да купят, но и да се върнат при Вас. А и Вие ще ги разбирате по-добре и ще можете да водите комуникацията по начин, кореспондиращ със спецификите им като потребители.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: потенциални клиентипродажбимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини онлайн магазинът Ви да не генерира продажби

от Biznesidei.bg
07 Май 2021
Колкото и да са страхотни стоките Ви и да е добър маркетингът Ви, онлайн магазинът...

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
18 Октомври 2016
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти,...

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.