Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от
5058 0 18 Октомври. 2016
Обслужване на клиенти

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти, обслужването на корпоративни клиенти също няма да запази настоящия си вид.

Как обаче би изглеждало то в следващите 20 години.
 
Alex Berman - Network partner в entrepreneur.com прави следните 3 прогнози:
 
1. Покупките ще се извършват основно онлайн, без общуване с хора.
 
В бъдеще удобството ще налага на фирмите и предприемачите да закупуват продукти основно онлайн, като предварително ги проучат внимателно отново през Интернет. Едва след това проучване и, при възможност след тест, корпоративните клиенти ще вземат решение за покупка.
 
С оглед да останат в крак с тази тенденция, фирмите трябва да се погрижат за предоставянето на възможности за лесно онлайн пазаруване, качествено и щателно описание на продуктите и услугите си и тестване. По този начин клиентите ще заобикалят нуждата от допълнителна комуникация, а и сами ще се уверяват в качеството на предлаганите продукти и услуги.
 
2. Видео разговорите ще заместят срещите очи в очи.
 
Заради глобализацията и стремежите за разширяване на компаниите в световен мащаб, видео срещите ще заместят личните. Това е съвсем естествено, тъй като, освен че спестява време и на двете страни, то им спестява и големи разходи. Ако усвоите умението да водите разговори по Skype, например, ще можете да се възползвате от удобството на лесната и евтина комуникация не само с потребители, а и с подизпълнители, фрийлансъри и партньори.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


 
3. Софтуерът ще стане евтин, а идеите ще генерират най-много пари.
 
С развитието на технологиите все повече и повече хора придобиват умения за разработване на софтуер. Страни като България, Румъния и Индия - чиято валута е по-нискостойностна - имат всички шансове да работят по износа на софтуерни продукти, поради което цените на тези продукти в световен мащаб ще намалеят. Именно по тази причина най-скъпоструващи ще останат новите идеи. Те ще се превърнат в новите конкурентни предимства. Всички знаят или лесно могат да се научат да оптимизират сайтовете си за търсачки. Новаторските стратеги и методики са това, което ще помогне за диференцирането на една организация спрямо конкурентите ѝ и генерирането на по-високи продажби. Ако фирмата успее да се задържи на позиция на съветник за корпоративните клиенти, съветник, на когото те се доверяват, тя ще спечели лидерска позиция.
 
източник: entrepreneur.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.