Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от
4244 0 18 Октомври. 2016
Обслужване на клиенти

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти, обслужването на корпоративни клиенти също няма да запази настоящия си вид.

Как обаче би изглеждало то в следващите 20 години.
 
Alex Berman - Network partner в entrepreneur.com прави следните 3 прогнози:
 
1. Покупките ще се извършват основно онлайн, без общуване с хора.
 
В бъдеще удобството ще налага на фирмите и предприемачите да закупуват продукти основно онлайн, като предварително ги проучат внимателно отново през Интернет. Едва след това проучване и, при възможност след тест, корпоративните клиенти ще вземат решение за покупка.
 
С оглед да останат в крак с тази тенденция, фирмите трябва да се погрижат за предоставянето на възможности за лесно онлайн пазаруване, качествено и щателно описание на продуктите и услугите си и тестване. По този начин клиентите ще заобикалят нуждата от допълнителна комуникация, а и сами ще се уверяват в качеството на предлаганите продукти и услуги.
 
2. Видео разговорите ще заместят срещите очи в очи.
 
Заради глобализацията и стремежите за разширяване на компаниите в световен мащаб, видео срещите ще заместят личните. Това е съвсем естествено, тъй като, освен че спестява време и на двете страни, то им спестява и големи разходи. Ако усвоите умението да водите разговори по Skype, например, ще можете да се възползвате от удобството на лесната и евтина комуникация не само с потребители, а и с подизпълнители, фрийлансъри и партньори.

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


 
3. Софтуерът ще стане евтин, а идеите ще генерират най-много пари.
 
С развитието на технологиите все повече и повече хора придобиват умения за разработване на софтуер. Страни като България, Румъния и Индия - чиято валута е по-нискостойностна - имат всички шансове да работят по износа на софтуерни продукти, поради което цените на тези продукти в световен мащаб ще намалеят. Именно по тази причина най-скъпоструващи ще останат новите идеи. Те ще се превърнат в новите конкурентни предимства. Всички знаят или лесно могат да се научат да оптимизират сайтовете си за търсачки. Новаторските стратеги и методики са това, което ще помогне за диференцирането на една организация спрямо конкурентите ѝ и генерирането на по-високи продажби. Ако фирмата успее да се задържи на позиция на съветник за корпоративните клиенти, съветник, на когото те се доверяват, тя ще спечели лидерска позиция.
 
източник: entrepreneur.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина да подобрите клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
11 Декември 2020
Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали...

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.