Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от
3638 0 20 Декември. 2019
Обслужване на клиенти

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно предимство - можете да го убедите лично, че продуктите и услугите Ви си струват.

Ако водите кореспонденция - стига да е директна, тя пак ще Ви бъде полезна в убеждаването.
 
Разбира се, може да се изкушите просто да насочите клиентите към фирмения сайт, където те да се запознаят самостоятелно със стоките Ви. Защо обаче не е добра идея да го правите:
 
1. Сайтът Ви има едно и също послание за всички.
 
А отделният клиент има собствени, различни от чуждите, нужди и желания. Сайтът Ви няма как да се съобрази с всеки потребител. Имате ли личен контакт с клиентите, отделете им време, отговорете на въпросите им, ако трябва им направете извадки от сайта си или им препратете конкретни линкове. Оставите ли клиента сам да търси и разглежда, той най-вероятно няма да го направи.
 
2. Сайтът Ви няма как да изслуша въпросите и колебанията на клиентите, няма как и да им отговори.
 
Сайтът Ви показва какво предлагате, как го предлагате, какво представлява бизнесът Ви. Това е базова, обща информация, която няма как да отговори на специфични запитвания. Вие сте човекът, който може да им отговори, затова не трябва да избягвате личната комуникация или да си "измивате ръцете", като пращате потребителите да търсят каквото ги интересува сами.
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


3. Сайтът Ви не дава непосредствени предложения.
 
Сайтът Ви просто включва информация, сред която клиентите трябва да отсеят интересуващата се. Ако клиентът говори с Вас, Вие ще отсеете какво го интересува и ще му го предложите по най-подходящия начин. Ако клиентът гледа сайта Ви и се затрудни да намери каквото му трябва, той ще се откаже да купува от Вас.
 
В случай че искате да подобрите представянето на сайта си, с оглед да е по-лесен за ползване, следете поведението на потребителите. Какво гледат, за какво се обаждат да питат. Не се притеснявайте дори да питате настоящите си клиенти какво биха Ви посъветвали. Не е важно Вие да харесвате сайта си и да Ви е полезен на Вас - важно е да е приятен и полезен на потребителите.
 
източник: еntrepreneur.com
 

Tags: потенциални клиентифирмен сайтклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.