Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от
219 0 20 Декември. 2019
Обслужване на клиенти

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно предимство - можете да го убедите лично, че продуктите и услугите Ви си струват.

Ако водите кореспонденция - стига да е директна, тя пак ще Ви бъде полезна в убеждаването.
 
Разбира се, може да се изкушите просто да насочите клиентите към фирмения сайт, където те да се запознаят самостоятелно със стоките Ви. Защо обаче не е добра идея да го правите:
 
1. Сайтът Ви има едно и също послание за всички.
 
А отделният клиент има собствени, различни от чуждите, нужди и желания. Сайтът Ви няма как да се съобрази с всеки потребител. Имате ли личен контакт с клиентите, отделете им време, отговорете на въпросите им, ако трябва им направете извадки от сайта си или им препратете конкретни линкове. Оставите ли клиента сам да търси и разглежда, той най-вероятно няма да го направи.
 
2. Сайтът Ви няма как да изслуша въпросите и колебанията на клиентите, няма как и да им отговори.
 
Сайтът Ви показва какво предлагате, как го предлагате, какво представлява бизнесът Ви. Това е базова, обща информация, която няма как да отговори на специфични запитвания. Вие сте човекът, който може да им отговори, затова не трябва да избягвате личната комуникация или да си "измивате ръцете", като пращате потребителите да търсят каквото ги интересува сами.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


3. Сайтът Ви не дава непосредствени предложения.
 
Сайтът Ви просто включва информация, сред която клиентите трябва да отсеят интересуващата се. Ако клиентът говори с Вас, Вие ще отсеете какво го интересува и ще му го предложите по най-подходящия начин. Ако клиентът гледа сайта Ви и се затрудни да намери каквото му трябва, той ще се откаже да купува от Вас.
 
В случай че искате да подобрите представянето на сайта си, с оглед да е по-лесен за ползване, следете поведението на потребителите. Какво гледат, за какво се обаждат да питат. Не се притеснявайте дори да питате настоящите си клиенти какво биха Ви посъветвали. Не е важно Вие да харесвате сайта си и да Ви е полезен на Вас - важно е да е приятен и полезен на потребителите.
 
източник: еntrepreneur.com
 

Tags: потенциални клиентифирмен сайтклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
28 Март 2017
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Изгоден бизнес на село върху малък терен


Hello! [url=http://www.onlinepharmacycanadaus.com/]http://www.onlinepharmacycanadaus.com[/url] - pharmacie de garde good site...

Хартиени шишета


gold fish casino slots [url=http://playcasinosww.com/#]online gambling [/url] best online casino
casino online [url=http://playcasinosww.com/#]slots games...

9 трика за по-добро управление на времето


casino blackjack [url=http://playcasinosww.com/#]online gambling [/url] online casino gambling
online casino slots [url=http://playcasinosww.com/#]casino...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.