3 стъпки за привличане на перфектния целеви клиент
6018
0
21 Септември. 2016
Успешни стратегии
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Онлайн инструментите ни предлагат множество възможности да спечелим на своя страна целевата си аудитория без да харчим големи суми. Важното е да разберем как да подходим към маркетинга, така че нашият перфектен целеви клиент - този, който се интересува от продукта ни и е готов да го купи - да дойде при нас с намерение за потребяване.
Как да постигнете това обаче?
1. Определете кой е този перфектен клиент.
Представете си, че трябва да улучите една мишена. Имате стрелi, но не знаете коя е мишената. Как ще я улучите тогава? Същото е и с клиентите - за да продавате своя продукт, трябва да знаете кой го иска. За целта се вгледайте в пазара: кои потребители са купували продукти и услуги като Вашите или в момента търсят да закупят подобни продукти и услуги? Какви са демографските им особености: възраст, пол, образование, професионална реализация и т.н и т.н. Съставете си ясен профил, за да откриете в кого "се целите".
2. "Влезте в главата" на потенциалния си клиент.
Представете си, че сте перфектния си клиент и си отговорете на следните въпрос: От какво има нужда? Какво искат най-много? Какъв живот искат да живеят? С какво искат да променят живота си? Заради какво не заспиват вечер? Как искат да реша проблема? И т.н и т.н. Всички тези въпроси ще Ви покажат как мисли клиентът, какви са тревогите му, как иска да разреши проблемите си. Успеете ли да разберете потребителите, ще успеете да разберете и как да им предлагате продуктите и услугите си по такъв начин, че те да искат да ги купят. Ключово тук е да говорите за проблемите и желанията на клиентите си, а не за продукта си. Дайте им възможност първо да Ви разпознаят като бизнес, който ги разбира, и едва след това им покажете, че Вие държите решението на проблема им.
3. Изберете подходящия маркетингов канал.
Независимо дали ще списвате блог, ще поддържате профил във Facebook, Instagram, Snapchat, дали ще имате канал в YouTube - няма никакво значение. Важно е да изберете онзи канал, в който ще вложите максимума на усилията си и да го направите. Съобразете се с идеалния си целеви клиент - къде се намира той и какви платформи предпочита да използва. По този начин ще концентрирате усилията си именно на онова място, където се намират потребителите Ви, за да ги спечелите.
Още по темата: Как да се отличите от другите играчи на пазара
източник: Network Marketing Success
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари