Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти

от
3405 0 05 Август. 2016
Обслужване на клиенти

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Първото, което клиентите ще преценят по отношение на Вашия бизнес и продуктите Ви, е дали могат да Ви вярват. Затова и да спечелите доверието им е много важна част от реализирането на всяка една продажба и превръщането на всеки потребител в лоялен такъв.

В началото ще Ви е трудно да спечелите това доверие, тъй като сте непознат за клиентите. И все пак има начини да им покажете, че могат да разчитат на Вас, като просто им доставите обещаното по обещания начин. Предвидимостта (макар много хора да я смятат за недостатък) е това, което гради доверие - ако всеки път давате това, което се очаква от Вас (и мъничко отгоре, за да се развивате), никой няма да се колебае да Ви потърси за него отново.
 
Какво можете да направите, за да вдъхнете доверие у потребителите си?
 
1. Никога не оставяйте клиентите в очакване.
 
Ако Ви зададат въпрос, за който се налага да направите проучване - направете го в рамките на деня и им го предайте. Не ги оставяйте да се чудят дълго време дали ще им помогнете или няма да го направите. Неяснотата отключва сигналната лампичка "Риск!" в главата на всеки клиент. Ако той реши, че с Вас рискува да не получи това, което иска, ще се насочи към някой друг.
 
Не игнорирайте никой клиент - дори тези, които не са дошли при Вас, за да купят непременно. Спечелвайки ги днес, си осигурявате тяхното връщане, а така увеличавате шанса си да ги спечелите на страната на своите продукти.
 
2. Винаги се свързвайте с клиентите, ако сте им обещали.
 
Независимо дали правите телемаркетинг или проучвания - обещаете ли да се обадите отново, направете го в уречения час. Дори и клиентът да не е особено отзивчив и ли да звучи сякаш му досаждате, бъдете стриктни в спазването на обещанията си. Още повече че така си осигурявате нещо също толкова важно - напомняте на клиентите за себе си. Те може и да Ви забравят - като клиенти имат право на това, но Вие не трябва да ги забравяте. Още повече: трябва да се борите да Ви запомнят.

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук

Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент

Повече детайли тук


 
3. Не се колебайте да се извините винаги, когато се получи проблем.
 
При всяка лоша ситуация имате две важни задачи: да се извините за неудобството, което сте причинили за клиента, и да решите проблема по най-благоприятния за него начин. Не смятайте, че извинението е ненужно. Признавайки вината си, показвате, че разбирате грешката си. Това говори на клиента, че нямате намерение да я повтаряте. А след като се извините, минете веднага на решаването на проблема, защото извинението е важно, но не е достатъчно.

 
4. Помагайте с усмивка.
 
Никой не обича да се чувства глупав, досаден и пренебрегван. Дори и да мислите всичко за напълно очевидно и кристално ясно обяснено - за някого то може да не е такова, затова отделете време на всеки клиент, изпаднал в затруднение. Усмихвайки се, му показвате, че той винаги ще намери у Вас някой отзивчив, който не е чужд на проблемите му. Ние никога не се връщаме за помощ при хора, които са ни посрещнали зле. Но винаги изпитваме симпатия към онези, които са ни съдействали с разбиране и без да показват досада или неуважение. Именно така ще изградите у клиентите си естествен афинитет към бизнеса и продуктите си.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентиобслужване на клиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.