Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти

от
3793 0 05 Август. 2016
Обслужване на клиенти

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Първото, което клиентите ще преценят по отношение на Вашия бизнес и продуктите Ви, е дали могат да Ви вярват. Затова и да спечелите доверието им е много важна част от реализирането на всяка една продажба и превръщането на всеки потребител в лоялен такъв.

В началото ще Ви е трудно да спечелите това доверие, тъй като сте непознат за клиентите. И все пак има начини да им покажете, че могат да разчитат на Вас, като просто им доставите обещаното по обещания начин. Предвидимостта (макар много хора да я смятат за недостатък) е това, което гради доверие - ако всеки път давате това, което се очаква от Вас (и мъничко отгоре, за да се развивате), никой няма да се колебае да Ви потърси за него отново.
 
Какво можете да направите, за да вдъхнете доверие у потребителите си?
 
1. Никога не оставяйте клиентите в очакване.
 
Ако Ви зададат въпрос, за който се налага да направите проучване - направете го в рамките на деня и им го предайте. Не ги оставяйте да се чудят дълго време дали ще им помогнете или няма да го направите. Неяснотата отключва сигналната лампичка "Риск!" в главата на всеки клиент. Ако той реши, че с Вас рискува да не получи това, което иска, ще се насочи към някой друг.
 
Не игнорирайте никой клиент - дори тези, които не са дошли при Вас, за да купят непременно. Спечелвайки ги днес, си осигурявате тяхното връщане, а така увеличавате шанса си да ги спечелите на страната на своите продукти.
 
2. Винаги се свързвайте с клиентите, ако сте им обещали.
 
Независимо дали правите телемаркетинг или проучвания - обещаете ли да се обадите отново, направете го в уречения час. Дори и клиентът да не е особено отзивчив и ли да звучи сякаш му досаждате, бъдете стриктни в спазването на обещанията си. Още повече че така си осигурявате нещо също толкова важно - напомняте на клиентите за себе си. Те може и да Ви забравят - като клиенти имат право на това, но Вие не трябва да ги забравяте. Още повече: трябва да се борите да Ви запомнят.

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


 
3. Не се колебайте да се извините винаги, когато се получи проблем.
 
При всяка лоша ситуация имате две важни задачи: да се извините за неудобството, което сте причинили за клиента, и да решите проблема по най-благоприятния за него начин. Не смятайте, че извинението е ненужно. Признавайки вината си, показвате, че разбирате грешката си. Това говори на клиента, че нямате намерение да я повтаряте. А след като се извините, минете веднага на решаването на проблема, защото извинението е важно, но не е достатъчно.

 
4. Помагайте с усмивка.
 
Никой не обича да се чувства глупав, досаден и пренебрегван. Дори и да мислите всичко за напълно очевидно и кристално ясно обяснено - за някого то може да не е такова, затова отделете време на всеки клиент, изпаднал в затруднение. Усмихвайки се, му показвате, че той винаги ще намери у Вас някой отзивчив, който не е чужд на проблемите му. Ние никога не се връщаме за помощ при хора, които са ни посрещнали зле. Но винаги изпитваме симпатия към онези, които са ни съдействали с разбиране и без да показват досада или неуважение. Именно така ще изградите у клиентите си естествен афинитет към бизнеса и продуктите си.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентиобслужване на клиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.