Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от
2451 10 28 Март. 2017
Обслужване на клиенти

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса на ресурси или лошо планиране.

В крайна сметка колко души в областта на обслужването можете да назначите?
 
Ето защо е важно да оцените клиентите си така, че да знаете на кого си струва да отдадете ресурсите си и при кого е по-добре да ги спестите.
 
Как да ги разграничите:
 
Фокус върху печалбите, не върху броя продажби.
 
Един клиент може да купи 1 стока и пак да Ви донесе повече печалба от друг, купил 10. За Вас най-важни са не онези клиенти, които купуват много, а които носят високи печалби. Фокусирайте се върху тях и върху поддържането на позитивните си отношения, вместо да отделяте време и ресурси на клиенти, които купуват много, но Ви носят малко.
 
Препоръки.
 
Няма по-добър маркетинг от препоръките от близки и познати, вече закупили и ползвали една стока. Клиентите, които Ви препоръчват на своите контакти, са хората, на които трябва да оставите най-добро впечатление. Те Ви носят нови потребители. Затова е важно да ги обгрижвате и да се отнасяте с внимание към тях.

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


 
Възраст.
 
Под възраст тук става дума за това от колко време даден клиент купува Вашите продукти. Колкото по-отдавна този клиент потребява от Вас, толкова по-важен е той за Вашата фирма. Много по-лесно е да съхраните съществуващите клиенти, отколкото да привлечете нови и да ги направите трайни. Пазете онези, които вече купуват редовно от Вас. Те практически Ви носят средствата да привличате новите потребители.
 
Ниски разходи за поддържане.
 
Едно е клиентът да Ви познава, да е наясно как работите и да не се притеснявате за обслужването им. Ако клиентите не Ви губят време в уговорки, излишни срещи, преговори и какво ли още не, те са особено важни за бизнеса Ви. Това са клиентите, за чието спечелване не хабите големи ресурси. Не си струва да вложите дни наред усилия по спечелването на един клиент, който Ви по-малко пари, отколкото сте похарчили за привличането му. Съсредоточете се върху онези от потребителите си, които можете да убедите бързо и чието обслужване не Ви коства специални допълнителни усилия.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: обслужване на клиентиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар10 Коментари




Utibisse 2020-04-01 23:33:21
azithromycin online cheap
Utibisse 2020-03-31 01:30:16
buy azithromycin
CalvinafumEH 2020-03-23 16:23:17
eli lilly nederland b.v cialis
[url=http://cialisle.com]generic cialis[/url]
price of cialis 20mg
buy cialis online
what will happen to a woman if she takes cialis
BritnasuitaGW 2020-03-19 23:19:14
[url=https://chloroquinego.com/#]chloroquine nigeria[/url]
chloroquine nightmares
chloroquine as prophylaxis
chloroquine from india
BritnasuitaGW 2020-03-18 00:32:07
[url=https://chloroquinego.com/#]chloroquine retinal toxicity[/url]
chloroquine heme
buy chloroquine
chloroquine with paracetamol
MichaeladarinfomZE 2020-03-07 09:05:58
best alternative to cialis
[url=http://cialisle.com/#]best price for cialis 20mg[/url]
puedo beber alcohol tomando cialis
buy cialis
how often to take cialis 10mg
MichaeladarinfomZE 2020-03-05 03:19:26
viagra and cialis alternatives
[url=http://cialisle.com/#]cialis online generic[/url]
safe daily dose of cialis
safe cialis online
cialis daily free offer
MichaeladarinfomZE 2020-03-02 19:50:29
cialis meaning
[url=http://cialisle.com/#]purchasing cialis online[/url]
cialis and viagra alternatives
cialis canada online
what is cialis called in thailand
LeonardasTOwRK 2020-02-21 02:53:08
price of cialis 2.5 mg
[url=https://www.liverichandfree.com/#]buy cialis pills[/url]
cialis of viagra
cialis 5mg daily
what happens if a female takes cialis
MichaeladainfomQV 2020-02-14 02:45:03
free offer for cialis
[url=http://cialisle.com/#]cialis online generic healing[/url]
i need cialis
cialis 5mg price
cialis and recreational use

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Подходящият момент да стартирате бизнес


п»їcialis buy europe http://alexa24ph.com - cheap viagra buy cialis daily use online cialis buy london http://aralenph.com - generic alaren cialis over the counter at walmart cialis viagra...

4 фундаментални принципа на резултатните Facebook реклами


viagra over the counter [url=https://1viagraocns.com/]generic viagra cost[/url] how does viagra work
is viagra safe viagra porn...

Сам Уолтън и търговията на дребно с име Уол-март


[url=https://azithromycinz.com/]buy azithromycin[/url] [url=https://albenza200.com/]albenza 200mg[/url] [url=https://flagyl24.com/]where can i buy flagyl[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.