Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от
2702 0 16 Март. 2017
Обслужване на клиенти

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно преживяване за потребителите и увеличаване на генерирания трафик, а така и на продажбите.

Може би едно от най-ключовите условия за това да имате добър сайт е свързано с високата скорост на зареждане на графики и текст. Колкото по-бавно зарежда сайтът Ви, толкова възможността потребителите да се откажат и да го затворят, се увеличава. Затова е важно да следите този показател.
 
Освен да работите за ускоряване на зареждането на сайта си, ето какво още можете да направите:
 
1. Опростен функционален дизайн
 
Малко и несложни изображения заедно с малко текст привличат клиентите повече. Освен това по-добре е да запазите информацията на една страница, без прехвърляне към други. Хубавото тук е, че потребителят се ангажира по-лесно, а времето за зареждане се минимизира.
 
2. Компресирайте кода на сайта
 
Друг вариант да увеличите скоростта на зареждане е да компресирате кода си. Може да го направите с помощта на софтуер като Gzip.
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент

Повече детайли тук

Списание Съветник Данъци и такси на моята фирма
Списание Съветник Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук


3. Улеснете допълнително потребителите.
  • Намалете броя на полетата във формите за абонамент и поръчка. Колкото по-малко се попълва, толкова по-лесно ще става.
     
  • Посочете важната за потребителите информация по отношение на предоставянето на данни в близост до формата за абонамент или поръчка. Можете да го направите дори във вид на линк към изскачащ в страницата прозорец, където да обясните как стоят нещата например със защитата на личните данни.
     
  • Когато използвате реклами през Google, уверете се, че те представят вярно съдържанието на сайта Ви. Така хората, които влизат в него за нещо определено, няма да се разочароват, че не сте в състояние да им го предложите, въпреки че рекламата им го е обещала.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: фирмен сайтмаркетинг и рекламапродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
18 Октомври 2016
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти,...

3 начина да подобрите клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
11 Декември 2020
Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали...

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.