5 ключови качества на клиентското обслужване
7360
0
29 Ноември. 2017
Обслужване на клиенти

39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от най-ценните за бизнеса, защото генерират ключови приходи.
Как да си осигурите доволни клиенти и сред старите, и сред новите? С добро обслужване.
А то има следните 5 ключови качества:
1. Осигурете базовите изисквания.
Първото и най-важно нещо за всяко обслужване - каквото обещава рекламата Ви, това е минимумът, който трябва да осигурите на клиентите. Обещавате доставка до 2 работни дни? Доставяйте до 2 работни дни. Спазвате ли обещанията си към клиентите, те ще Ви се доверяват и ще продължат да купуват от Вас
2. Бъдете приятелски настроени и проявявайте разбиране.
Не е необходимо да сте свръхофициални с клиентите си, освен ако не предлагате свръхлуксозни стоки. Дръжте се приятелски, защото ако стопите ледовете, ще се разбирате много по-добре. Важно е също да проявявате разбиране. Някои клиенти ще имат повече въпроси от други. Или ще имат повече изисквания. Или ще имат притеснения и ще се нуждаят от пълна информация за рекламациите. Съдействайте им максимално, защото колкото по-сигурни се чувстват, толкова по-лесно ще вземат решение за купуване.
3. Намалете работата за клиентите.
Колкото по-малко операции трябва да направят, за да купят продуктите Ви, толкова по-добре. Ако продавате онлайн - минимизирайте броя стъпки, с които се прави поръчка. Приемайте и поръчки по телефона. Направете всичко възможно нищо в процеsа по поръчване да не създава съмнения у клиентите. Леснотата и прозрачността ще им донесат чувство за сигурност и ще ги стимулират да затворят поръчката си.
4. Връщайте жеста.
Всеки от Вашите клиенти ще се зарадва, ако получи подарък от Вас. Дали ще го направите при десетата поръчка или по някакъв повод, малък подарък винаги е добре дошъл. Ако ще да е във вид на поздравителна картичка или кутия шоколадови бонбони.
5. Ценете и използвайте обратната връзка.
Мнението на клиентите е много важно, защото показва какво ще ги накара да купуват повече от Вас. Затова винаги слушайте внимателно и взимайте съветите предвид. Разбира се, търсете тенденциите в мнението на клиентите, а не просто отделни еднолични изисквания.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 начина да подобрите клиентското обслужване
от Biznesidei.bg
11 Декември 2020
Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали...
3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си
от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...
5 причини да губите клиенти
от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...
Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!
от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари