3 начина да подобрите клиентското обслужване
791
0
11 Декември. 2020
Обслужване на клиенти
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали клиенти, които веднъж са купували от Вас, ще повторят покупката си.
Как обаче да подобрите обслужването, което предлага Вашият бизнес? Ето 3 начина:
1. Вслушвайте се в обратната връзка.
Когато клиент Ви сподели за проблем с Ваши продукт или услуга, отделете време да го изслушате. В този тип впечатления са скрити много възможности за бъдещи подобрения. Можете ли да приложите предложенията на потребителите си, с оглед да им предложите нещо по-добро, направете го. В крайна сметка клиентите са тези, които знаят най-добре какво искат от стоките Ви.
2. Приканвайте клиентите да споделят впечатленията си.
Не чакайте те сами да Ви потърсят. Интересувайте се Вие - и при телефонни разговори, и при диалог очи в очи, и при писмена кореспонденция. Това ще остави впечатление у клиентите Ви, че сте заинтересовани от мнението им. А ако и прилагате на практика съветите им - още повече.
3. Изградете дългосрочни отношения с клиентите.
Това е може би най-трудното за реализиране от посоченото дотук. Защото изисква от Вас да изградите по-непосредствен диалог с клиентите си. За това могат да Ви помогнат последващите прозвънявания и имейли след направени поръчки. Поводът за подобна комуникация може да бъде и разгледаната в т. 2. Или пък можете да позвъните на клиент, който Ви е дал добра идея, за да му споделите, че сте се възползвали и сте направили съобразени с нея промени в стоките си. Можете да пращате имейли както с информация за нови стоки, така и с информация за промени около бизнеса Ви (в работното време, напр.), така и поздравителни имейли по различни поводи. Важното тук е да изградите и поддържате приятелски отношения с клиентите си.
източник: entrepreneur.com
____________________________________
изображение от: Andrea Piacquadio from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...
Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате...
5 съвета за справяне с трудни клиенти
от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари