Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да подобрите клиентското обслужване

от
96 0 11 Декември. 2020
Обслужване на клиенти

3 начина да подобрите клиентското обслужване
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали клиенти, които веднъж са купували от Вас, ще повторят покупката си.

Как обаче да подобрите обслужването, което предлага Вашият бизнес? Ето 3 начина:
 
1. Вслушвайте се в обратната връзка.
 
Когато клиент Ви сподели за проблем с Ваши продукт или услуга, отделете време да го изслушате. В този тип впечатления са скрити много възможности за бъдещи подобрения. Можете ли да приложите предложенията на потребителите си, с оглед да им предложите нещо по-добро, направете го. В крайна сметка клиентите са тези, които знаят най-добре какво искат от стоките Ви.
 
2. Приканвайте клиентите да споделят впечатленията си.
 
Не чакайте те сами да Ви потърсят. Интересувайте се Вие - и при телефонни разговори, и при диалог очи в очи, и при писмена кореспонденция. Това ще остави впечатление у клиентите Ви, че сте заинтересовани от мнението им. А ако и прилагате на практика съветите им - още повече.
 
3. Изградете дългосрочни отношения с клиентите. 
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук


Това е може би най-трудното за реализиране от посоченото дотук. Защото изисква от Вас да изградите по-непосредствен диалог с клиентите си. За това могат да Ви помогнат последващите прозвънявания и имейли след направени поръчки. Поводът за подобна комуникация може да бъде и разгледаната в т. 2. Или пък можете да позвъните на клиент, който Ви е дал добра идея, за да му споделите, че сте се възползвали и сте направили съобразени с нея промени в стоките си. Можете да пращате имейли както с информация за нови стоки, така и с информация за промени около бизнеса Ви (в работното време, напр.), така и поздравителни имейли по различни поводи. Важното тук е да изградите и поддържате приятелски отношения с клиентите си.
 
източник: entrepreneur.com

____________________________________

изображение от: Andrea Piacquadio from Pexels
 

Tags: обслужване на клиентиклиентиобратна връзка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.