Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 причини да губите клиенти

от
12645 0 05 Юни. 2018
Обслужване на клиенти

5 причини да губите клиенти
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни или не толкова, не можете да си позволите да ги загубите.

На какво обаче се дължи оттеглянето им? Върху какво е важно да работите, за да промените нещата?
 
Ето върху какво:
 
1. Лошо клиентско обслужване.
 
Тук не става дума само за некомпетентни и неучтиви продавачи. Тук става дума за всичко, което се случва с потребителя във връзка с осъществяването на неговата покупка. За да са доволни клиентите, цялостното им преживяване трябва да е позитивно. От добре подредения и приветлив магазин, респективно ясен и приятен за използване сайт в онлайн търговията, до услужливите и възпитани продавачи - всичко трябва да бъде на ниво. Ваша задача като предприемач е да следите за това, а и да се вслушвате в критиките на клиентите, ако има такива.
 
2. Продуктите или услугите Ви не покриват нуждите, за които са създадени.
 
Клиентите няма да са доволни, ако ги карате да плащат за половинчати резултати. Ако искате да се върнат при Вас за още, трябва да посрещате нуждите им във възможно най-голяма степен. Ако, да речем, предлагате почистващ препарат за баня, той трябва например да се справя и със зацапванията, и с котления камък, и с осигуряването на приятен аромат, който да не дразни и при почистването, и след това. 
 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук


3. Не е ясно каква е ценността на стоките и услугите Ви.
 
Каквото и да предлагате, важно е да демонстрирате стойността му. Клиентите трябва да знаят защо си струва да платят за него, какво ще спечелят от покупката му, колко труд е вложен, за да се произведе. Освен това трябва да наблегнете на това, което Ви отличава от конкурентите Ви, за да демонстрирате причината хората да се спрат именно на Вас.
 
4. Показвате непостоянство.
 
Клиентите искат сигурност, когато потребяват, а непостоянството им осигурява точно обратното. Не може да искате хората да продължат да купуват от Вас, ако стоките Ви веднъж се представят страхотно, веднъж - точно обратното. Или ако веднъж обслужването Ви е на ниво, а следващия път - незадоволително.
 
5. Използвате остарели методи за реклама.
 
Искате ли да привлечете вниманието на хората, трябва да сте в крак с тенденциите. Пазарът се променя непрекъснато, очакванията на хората - също. Не можете да очаквате старите методи на реклама да работят безотказно винаги. Не преставайте да търсите нови и нови начини да ангажирате клиентите със своите продукти и услуги. В противен случай конкурентите Ви ще Ви изпреварят значително.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентиобслужване на клиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.