Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетинг

23 Януари 2014

Какви качества трябва да притежава един специалист по социални медии?

от Александър Ковачев
6260 0
След като социалните медии станаха много популярни и започнаха лека полека да заместват класическите медии, много хора решиха да станат експерти по социални...
23 Януари 2014

Как да увеличите продажбите си с имейл маркетинг?

от Александър Ковачев
9318 0
Според проучвания, намирането на нови клиенти е по-скъпо от това да продавате продукти на ваши стари клиенти. Защото клиент, който вече е използвал Вашите продукти...
23 Януари 2014

Разбирате ли своите клиенти?

от Александър Ковачев
5868 0
Клиентите са източника на сила на една фирма, опората на фирмата. Този, който плаща заплатите на служителите и другите разходи са клиентите. Никоя фирма без клиенти...
17 Януари 2014

Кое е важно при определянето на целевата група?

от Даниела Цанова
21031 0
Какво значи сегментация на клиентите? Това е процес на разделянето на клиентите по групи според начина по който те живеят, тяхната възраст, пол, доходи и други...
17 Януари 2014

Как една фирма се превръща в марка?

от Даниела Цанова
5451 0
Превръщането в марка е един важен момент за една фирма. Марката гарантира по-дългото съществуване на фирмата на пазара, увеличава печалбите. Но не всяка фирма може...
16 Януари 2014

Внимавайте, докато създавате своята марка!

от Анелия Коджабашева
5488 0
Създаването на марка е доста популярно понятие. Всеки бизнес се има за цел да създава марка, но колко от тях наистина успяват? Но много хора не разбират правилно...
16 Януари 2014

7 Съвета за създаване на успешна марка

от Анелия Коджабашева
6719 0
Когато ви се налага да избирате между подобни продукти какво правите? Как марките повлияват на избора Ви? Не сте ли избирали една марка само заради нейния добър...
15 Януари 2014

Една американска легенда - Black Friday

от Стела Александрова
5986 0
Магазини, които се отварят преди изгрев слънце, намаления до 90%, километрични опашки и една голяма истерия... За хиляди фирми в Америка това е най-печелившия ден от...
15 Януари 2014

Възможно ли е да се създават ефективни реклами кампании с малък бюджет?

от Александър Ковачев
5219 0
Рекламата е място на голяма конкуренция между различните фирми и цените за реклама стават все по-недостъпни за малките и средни фирми. А интернет пространството...
15 Януари 2014

Намалява ли потребителската лоялност

от Димитър Александров
5907 0
Клиентската лоялност, в най-простия си вид, означава един клиент да предпочита продуктите на една фирма или марка. Според много маркетингови експерти те са ключа...
14 Януари 2014

Кои са качествата на съвременните клиенти?

от Йоана Антонова
6982 0
Развиването на информационните технологии промени и клиентите. Те започнаха да променят начина по който избират продуктите, които ще закупят. Това затруднява...
14 Януари 2014

Защо са необходими клиентските посещения?

от Йоана Антонова
4119 0
Кокуренцията в бизнеса нараства с всеки изминал ден и в същото време намалява клиентската лоялност. Това прави продажбите по-трудни.Това е промяна, към която е...
13 Януари 2014

Обичат ли Ви клиентите?

от Стела Александрова
5725 0
Дали клиентите Ви обичат? Не говорим за стандартното обслужване на потребностите на клиентите, говорим за случая, в който толкова ви харесват продуктите, че ги...
13 Януари 2014

Маркетинг на съдържание

от Димитър Александров
211101 0
Маркетинга на съдържание е процес на споделяне на съдържание с потенциалните клиенти. Той е нов метод на маркетинг, който предлага по-качествена и важна информация...
09 Януари 2014

Идея за автомат - туитвай за да спечелиш безплатна напитка

от Димитър Александров
4367 0
Южноафриканска фирма за безалкохолни напитки BOS Ice Tea, разработва автомат, който дава безплатни напитки на всеки, който напише туит. Този автомат е интегриран в...
03 Декември 2013

Защо прищявките на клиентите Ви са ключ към Вашия успех

от Йоана Антонова
6637 0
Повечето стартиращи фирми се провалят. Но ако искате Вашият бизнес да избегне тази съдба, това, което трябва да направите, е да се разрастнете по-бързо от пазара, на...
15 Ноември 2013

4 съществени елемента на продажбите, които всеки предприемач, стартиращ бизнес, трябва да знае

от Стела Александрова
4093 0
Създали сте страхотна нова технология. Инвестирали сте хиляди часове усилена работа. Сега идва трудната част – да продадете продукта си. Много предприемачи,...
14 Ноември 2013

10-те заповеди на търговията на дребно

от Biznesidei.bg
5138 0
Идват празниците, а тe са стресиращо време за търговците на дребно. Независимо от това, обаче, магазините, които предлагат подобни стоки, трябва да бъдат винаги на...
28 Октомври 2013

Тайната на увеличаването на продажбите: Говорете по-малко!

от Димитър Александров
5217 0
Много хора, занимаващи се с продажби, говорят твърде много. На днешния пазар, разговорливите имат все по-малки шансове да реализират успешна продажба. Проучвания...
25 Октомври 2013

4-те елемента на неустоимата оферта

от Пламен Иванов
7101 0
Всяка една оферта представлява стръв и, ако бизнесът успее да я приготви по подходящ начин, ще успее да привлече клиентите. Но как да приготвите една толкoва...
11 Септември 2013

Маркетинг - 5 признака, че се нуждаете от ново лого

от Анелия Коджабашева
4751 0
„Логото е обликът на Вашия бизнес, който се представя пред широка публика.”, казва Патрик Луелин, президент и главен изпълнителен директор на 99designs фирма за...
05 Септември 2013

Онлайн маркетинг

от Пламен Иванов
5262 0
Маркетинга в интернет е по-евтин и по-ефикасен в сравнение с другите типове маркетинг, защото премахва голяма част от дългите и скъпи приготовления на класическия...
04 Септември 2013

Маркетинг насочен към децата

от Йоана Антонова
5015 0
Децата са неповторима целева група за маркетинга. Особеността при стоките за деца е, че независимо, че се влагат много малки средства и ресурси, могат да бъдат...
30 Август 2013

Управление на взаимоотношенията с клиенти

от Анелия Коджабашева
6301 0
Напоследък е твърде популярно понятието управление на взаимоотношения с клиенти или с други думи управление на връзки с клиентите. Бързата промяна на пазарите,...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Маркетинг" средна оценка 4.62 от 5.
Страница: « 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.