Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какви качества трябва да притежава един специалист по социални медии?

от
5863 0 23 Януари. 2014
Социални мрежи

Какви качества трябва да притежава един специалист по социални медии?
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

След като социалните медии станаха много популярни и започнаха лека полека да заместват класическите медии, много хора решиха да станат експерти по социални медии.

Много хора погрешно нарекоха себе си специалисти по социален маркетинг. А според Вас затова, че имате много последователи, можете ли да се наречете специалист по социален маркетинг? 
Отговорът е Не. 
А знаете ли кои са качествата, които един специалист по социални медии трябва да притежава?
 
1. Знания относно маркетинг. Това, което специалиста по социални медии трябва да прави в интернет е да продава продуктите на фирмата. За да може да го прави трябва да има познания по маркетинг. Въпроса, който експерта по социални медии трябва да си задава е "аз имам ли качества да работя в отдела маркетин на фирмата?". 
 
2. Практичност и тактичност. Благодарение на социалните медии сте в директен контакт с клиентите. Трябва да сте бързи в реакциите си, трябда да отговаряте по най-правилен начин на въпросите на клиентите.
 
3. Знания относно психология и социология. Социалните медии са място, където хората се събират и има възможност за орбатна връзка. Трябва добре да познавате реакциите и чувствата, както очакванията на Вашите клиенти. 

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук


 
Социалните медии и специалистите по социални медии не бива да бъдат пренебрегвани. Това е много сериозна част от маркетинга на една фирма. 

Tags: маркетингсоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.