Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съществени елемента на продажбите, които всеки предприемач, стартиращ бизнес, трябва да знае

от
3746 0 15 Ноември. 2013
Маркетинг

4 съществени елемента на продажбите, които всеки предприемач, стартиращ бизнес, трябва да знае
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Създали сте страхотна нова технология. Инвестирали сте хиляди часове усилена работа. Сега идва трудната част – да продадете продукта си. Много предприемачи, стартиращи бизнес, нямат екип по продажбите, на който да разчитат, което означава, че се затрудняват да реализират продукта си. Но не е необходимо това да е резултатът от Вашето бизнес начинание.

Ако имате нужда от помощ при продажбите, ето няколко съвета, които да приложите:

1. Променете начина си на мислене. Трябва да изоставите идеята си, че концентрацията Ви трябва да бъде върху продажите; фокусът следва да бъде върху проблема, който се опитвате да решите. Преди да опишете качествата на един продукт, трябва да откриете какви са проблемите, пред които се изправят потенциалните Ви клиенти. Ако не можете да откриете проблеми, които продуктът Ви решава, то той или не е подходящ за конкретния пазар, или не е достатъчно добър и няма да реализира големи продажби. 
Затова можете да задавате въпроси на клиентите, като така ще отркиете какви решения на проблемите им са най-евтини, ще подобрите клиентското си обслужване и ще улесните достигането до клиентите.

2. Винаги търсете добавена стойност. Не мислете, че щом клиентът Ви даде парите за продукта Ви, процесът по продажба е приключил. Твърде често продавачите се свързват с клиентите само докато реализират продажбата и след това оставят клиента на екипа по обслужване. Така се пропускат възможности. Трябва да се свързвате с клиентите регулярно и да търсите нови начини да отговаряте на нуждите им, като се запознавате все по и по-обстойно с тях. 

3. Съчувствайте на потенциалните си клиенти. Потенциалните Ви клиенти постоянно получават обаждания от продавачи, и могат да открият разликата между човека, който се опитва да им помогне да решат проблема си, и онзи, който просто се опитва да им продаде нещо. Трябва да изслушвате клиентите и да насочите вниманието си към това да им окажете помощ, вместо да им вземете парите.

4. Предложете подходящо решение. Потенциалните клиенти занят кога някой се опитва просто да им пробута продукта си. Не бъдете този човек. Вместо това предложете решение на реални проблеми и продукт, удовлетворяващ действителните им нужди, според техните собствени специфични обстоятелства.

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук



Стартиращите фирми често са мотивирани от чувство за идеализъм: опитват се да направят нещо по-добро, по-бързо или по-ефективно. Ако споделяте това гледище, ако желаете да иновирате, да донесете нещо ново на света, трябва да пренесете тази страст за работа и при продажбите си, за да реализирате своите мисия и цел.

Tags: бизнесмаркетингпродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.