4 съществени елемента на продажбите, които всеки предприемач, стартиращ бизнес, трябва да знае
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Създали сте страхотна нова технология. Инвестирали сте хиляди часове усилена работа. Сега идва трудната част – да продадете продукта си. Много предприемачи, стартиращи бизнес, нямат екип по продажбите, на който да разчитат, което означава, че се затрудняват да реализират продукта си. Но не е необходимо това да е резултатът от Вашето бизнес начинание.
1. Променете начина си на мислене. Трябва да изоставите идеята си, че концентрацията Ви трябва да бъде върху продажите; фокусът следва да бъде върху проблема, който се опитвате да решите. Преди да опишете качествата на един продукт, трябва да откриете какви са проблемите, пред които се изправят потенциалните Ви клиенти. Ако не можете да откриете проблеми, които продуктът Ви решава, то той или не е подходящ за конкретния пазар, или не е достатъчно добър и няма да реализира големи продажби.
2. Винаги търсете добавена стойност. Не мислете, че щом клиентът Ви даде парите за продукта Ви, процесът по продажба е приключил. Твърде често продавачите се свързват с клиентите само докато реализират продажбата и след това оставят клиента на екипа по обслужване. Така се пропускат възможности. Трябва да се свързвате с клиентите регулярно и да търсите нови начини да отговаряте на нуждите им, като се запознавате все по и по-обстойно с тях.
3. Съчувствайте на потенциалните си клиенти. Потенциалните Ви клиенти постоянно получават обаждания от продавачи, и могат да открият разликата между човека, който се опитва да им помогне да решат проблема си, и онзи, който просто се опитва да им продаде нещо. Трябва да изслушвате клиентите и да насочите вниманието си към това да им окажете помощ, вместо да им вземете парите.
4. Предложете подходящо решение. Потенциалните клиенти занят кога някой се опитва просто да им пробута продукта си. Не бъдете този човек. Вместо това предложете решение на реални проблеми и продукт, удовлетворяващ действителните им нужди, според техните собствени специфични обстоятелства.
Стартиращите фирми често са мотивирани от чувство за идеализъм: опитват се да направят нещо по-добро, по-бързо или по-ефективно. Ако споделяте това гледище, ако желаете да иновирате, да донесете нещо ново на света, трябва да пренесете тази страст за работа и при продажбите си, за да реализирате своите мисия и цел.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bgЗащо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари