Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от
1489 0 15 Март. 2022
Директен маркетинг

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и за бизнеса е важно не просто да присъства в тях, но и да ангажира с публикациите си своята аудитория.

Що се отнася до Инстаграм, за да популяризирате профила си и да спечелите вниманието на потребителите, можете да направите следното:
 
1. Публикувайте ценно съдържание.
 
За да споделят съдържанието Ви потребителите, то трябва да бъде интересно и информативно, включително и рекламното. Обърнете внимание на това какво интересува аудиторията Ви, за да адаптирате публикациите си. Не залагайте само на снимков материал, можете да използвате инфографики и видеа, с които да демонстрирате от една страна своите знания и умения в сферата, в която работи бизнеса Ви, а от друга - как се ползват продуктите и услугите Ви.
 
Повече съвети как да подготвяте ангажиращи и интересни публикации, най-вече рекламни такива, вижте тук >>>
 
2. Заложете на естетиката.
 
Инстаграм е визуална платформа, затова и публикациите, и профилът Ви трябва да са естетически издържани и да отговарят на визията на фирмата Ви. Добра идея тук е да определите своята концепция за вида на профила си и публикациите си и да се придържате към нея. Ако решите, например, да заложите на пастелни цветове и изберете конкретна палитра, редно е да запазите съдържанието си в този дух.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


3. Комуникирайте с потребителите.
 
Отговаряйте на техните коментари и съобщения. В крайна сметка социалните мрежи са места за общуване. Възползвайте се от възможността да изградите отношения с аудиторията си, като комуникирате активно с нея.
 
4. Използвайте хаштагове и локационни тагове.
 
Хаштаговете са инструмент, който помага публикациите Ви да бъдат открити по-лесно, а локационните тагове съдействат да стане ясно къде се намирате, което е особено важно, ако имате физически обект. Не пропускайте и двете, защото с тяхна помощ ще достигнете до повече потребители, които се интересуват от сферата, в която работите.
 
5. Публикувайте, когато ангажираността е най-голяма.
 
Следете статистическата информация към профила си, за да определите в кои часови пояси от деня е най-активна аудиторията Ви. След това съсредоточете публикациите си именно в тези часове. Така ще си осигурите по-големи шансове съдържанието Ви да бъде видяно от голям брой потребители.
 
източник: adobe.com

____________________________________________

изображение от: Gabrielle Henderson on Unsplash
 
 

Tags: инстаграмдиректен маркетингсоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как се прави директен маркетинг?

от Пламен Иванов
21 Февруари 2014
Директния маркетинг може би е най-привлекателния за всяка фирма. Знаете ли как...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.