5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
1489
0
15 Март. 2022
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и за бизнеса е важно не просто да присъства в тях, но и да ангажира с публикациите си своята аудитория.
Що се отнася до Инстаграм, за да популяризирате профила си и да спечелите вниманието на потребителите, можете да направите следното:
1. Публикувайте ценно съдържание.
За да споделят съдържанието Ви потребителите, то трябва да бъде интересно и информативно, включително и рекламното. Обърнете внимание на това какво интересува аудиторията Ви, за да адаптирате публикациите си. Не залагайте само на снимков материал, можете да използвате инфографики и видеа, с които да демонстрирате от една страна своите знания и умения в сферата, в която работи бизнеса Ви, а от друга - как се ползват продуктите и услугите Ви.
Повече съвети как да подготвяте ангажиращи и интересни публикации, най-вече рекламни такива, вижте тук >>>
2. Заложете на естетиката.
Инстаграм е визуална платформа, затова и публикациите, и профилът Ви трябва да са естетически издържани и да отговарят на визията на фирмата Ви. Добра идея тук е да определите своята концепция за вида на профила си и публикациите си и да се придържате към нея. Ако решите, например, да заложите на пастелни цветове и изберете конкретна палитра, редно е да запазите съдържанието си в този дух.
3. Комуникирайте с потребителите.
Отговаряйте на техните коментари и съобщения. В крайна сметка социалните мрежи са места за общуване. Възползвайте се от възможността да изградите отношения с аудиторията си, като комуникирате активно с нея.
4. Използвайте хаштагове и локационни тагове.
Хаштаговете са инструмент, който помага публикациите Ви да бъдат открити по-лесно, а локационните тагове съдействат да стане ясно къде се намирате, което е особено важно, ако имате физически обект. Не пропускайте и двете, защото с тяхна помощ ще достигнете до повече потребители, които се интересуват от сферата, в която работите.
5. Публикувайте, когато ангажираността е най-голяма.
Следете статистическата информация към профила си, за да определите в кои часови пояси от деня е най-активна аудиторията Ви. След това съсредоточете публикациите си именно в тези часове. Така ще си осигурите по-големи шансове съдържанието Ви да бъде видяно от голям брой потребители.
източник: adobe.com
____________________________________________
изображение от: Gabrielle Henderson on Unsplash
____________________________________________
изображение от: Gabrielle Henderson on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как се прави директен маркетинг?
от Пламен Иванов
21 Февруари 2014
Директния маркетинг може би е най-привлекателния за всяка фирма. Знаете ли как...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари