4 маркетингови урока от пандемията
747
0
01 Април. 2022
Директен маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се отразиха и на бизнеса.
От специалните грижи за дезинфекция на помещенията, през пропускателните режими, до работата от вкъщи и какво ли още не. Маркетингът, естествено, също бе засегнат. А в резултат на това на предприемачи и маркетолози се наложи да научат няколко ценни урока:
1. Повече дигитален маркетинг.
Рекламирането и продажбите онлайн далеч нямаха нисък дял преди пандемията. Ролята им обаче се засили във времена, в които да се общува очи в очи не е препоръчително. Социалните мрежи позволиха на отношенията между клиентите и бизнеса да се запазят и развиват. Не неглижирайте тази тенденция, а я утилизирайте, защото освен всички други предимства, онлайн маркетингът е сравнително евтин.
2. Иновациите са ключови за развитието.
Когато се случи рязка промяна, фирмите трябва да се адаптират, за да не пострадат значително. А за тази адаптация помагат много иновациите. Тук не става дума да изведете изцяло новаторски продукт на пазара. Можете да предложите подобрения, нови начини на употреба, на съхранение, на пакетиране, на връзка с мобилните технологии. Мислете как да подобрите това, което вече правите, за да се отличите от конкурентите си.
3. Продавайте директно на клиентите си.
Дистрибуцията вече не е толкова ефективен инструмент. Сега няма нужда да имате физически обект, за да предлагате стоките си. Можете спокойно да си направите онлайн магазин или дори да продавате през Фейсбук страницата си. Така не само ще изградите лични отношения с клиентите си, ще имате достъп до информация за поведението и интересите им, но ще получавате пълния приход от продажбите си.
4. Бързо отговаряйте на клиентските нужди и желания.
Информацията в днешно време е много и особено лесно достъпна. Ако не давате на клиентите си това, което искат, те бързо и лесно ще се ориентират кой може да им го предложи. Същевременно, когато се случи някаква бърза промяна в средата, фирмите, които се адаптират скорострелно, печелят значително. Спомнете си колко много се търсеха дезинфектанти и маски за лице в началото на пандемията. Най-бързо реагиралите производители спечелиха най-много.
източник: entrepreneur.com
________________________________
изображение от: KOBU Agency on Unsplash
________________________________
изображение от: KOBU Agency on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да увеличите продажбите на своя онлайн магазин?
от Пламен Иванов
28 Януари 2014
Да управлявате един онлайн магазин е много по-различно от това да управлявате...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари