Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как се прави директен маркетинг?

от
5124 0 21 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Как се прави директен маркетинг?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Директния маркетинг може би е най-привлекателния за всяка фирма. Знаете ли как точно трябва да го правите?

Когато рекламирате и искате да привлечете вниманието на клиентите, предложението Ви трябва да съдържа поне едно (може и всичките) от следните критерии:
- Убедителност
- участие
- креативност.
 
Убедителност
 
Преди всичко предложението Ви трябва да звучи достоверно и убедително. Примерно, ако продавате хартия за принтиране и пуснете следното предложение "Ако купите хартия за 50 лева, ще Ви подарим компютър" никой няма да Ви повярва. Клиентите са разумни и трябва да им представяте разумни предложения. Примерно, ако продавате компютри и предлагате хартия за 50 лева на всеки който купи компютър днес, тогава предложението Ви звучи разумно. Или ако правите 70% сезонно намаление е разбираемо, защото магазините се нуждаят от пространство за новите продукти, но ако правите такова голямо намаление през останалото време няма да изглежда много убедително.
 
Участие
 
Някои предложения са толкова скучни, че даже не ги забелязваме. Каквото и да предлагате, трябва да привлечете вниманието на своите клиенти, но ако клиентът няма сериозна причина, за да Ви купи продукта, интересът му към Вас бързо ще изчезне. Примерно 10% намаление не е привлекателно. Малко по-привлекателно е да подарите талон за 10 лева, който могат да използват при следващо пазаруване. Особено много харесваме предложения от типа "купете 1 продукт, втория е с 50% намаление". 
 
Креативност
 

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


Най-добри резултати имат идеите, които са уникални. Тези продукти  са малко по-различни от останалите и имат нещо уникално. Освен това имат по-хуманно отношение към рекламите и продуктите. Примерно, продавате малки кексчета и предлагате заедно с тях уникалната и тайна семейна рецепта на кексчета, която се пази от десетилетия? Няма ли да Ви хареса?
 
Съвет
 
Предлагайте на своите клиенти няколко възможности. Клиентите обичат да имат избор. Особено ако продуктът ви е лимитирана серия, подчертайте този факт и ги накарайте да побързат да купят.

Tags: бизнесмаркетингдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.